اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر برنامه‌های دهه فجر را تشریح نمود|پخت کیک یک تنی در باغ فیض

حجت الاسلام میرزاپور رئیس سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر برنامه‌های این سازمان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، حجت الاسلام والمسلمین سیدبهنام میرزاپور رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر روز یکشنبه درجمع خبرنگاران گفت: همزمان با فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بسته ویژه برنامه های این سازمان در محورهای مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، هنری و… پیش بینی شده است و این سازمان آماده ارائه خدمت به شهروندان گرانقدر می باشد.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر برنامه های اجرایی این سازمان به مناست دهه فجر را اینگونه تشریح نمود:
  • فعالیت های پیش بینی شده در حوزه سینمایی با محوریت جشنواره فیلم فجر
  • برنامه های ویژه قرآنی از جمله کرسی های تلاوت ویژه برادران در 20 مسجد و 5 کرسی ویژه بانوان ، مشارکت در برگزاری مسابقه قرآنی بزرگ حافظان کوچک و مسابقه بزرگ دارالقرآن
  • برگزاری برنامه های محله محور مانند برپایی ایستگاه های صلواتی در معابر شهرستان، جشن نورافشانی، توزیع پرچم و برنامه های تبیینی در مساجد
  • برگزاری جشنواره های ورزشی و سرگرمی در بوستان های مختلف شهرستان ویژه عموم مردم. همچنین مسابقات ورزشی ویژه کارکنان شهرداری اسلامشهر
  • مشارکت در برگزاری مراسم اعتکاف در سطح شهرستان اسلامشهر
  • تبلیغات محیطی در سطح شهرستان
  • ایجاد ایستگاه های فرهنگی در مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن
  • پخت کیک یک تنی به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر با مشارکت هیئت های مذهبی شهرستان اسلامشهر
  • مشارکت در برگزاری مراسم جشن تکلیف دختران دانش آموز در مصلی شهرستان

حجت الاسلام میرزاپور رئیس سازمان فرهنگی شهرسداری اسلامشهر در ادامه این نشست با اشاره به جهش بی سابقه برنامه های اجرا شده در این سازمان افزود: باتوجه به اینکه بودجه سازمان فرهنگی اسلامشهر نسبت به سال گذشته با افزایش 3/5 برابری همراه بود اما با تدابیر سنجیده شده فعالیت های عملیاتی سازمان جهش 17 برابری داشته است. این میزان از رشد هم در کیفیت برنامه های اجرا شده و نیز در تعداد برنامه ها قابل ارزیابی و مشاهده می باشد.

حجت الاسلام میرزاپور ضمن تاکید بر ایجاد تحرک و پویایی در جامعه گفت: طی برگزاری جشنواره بزرگ بچه های ایران، سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر میزبان 37 هزار کودک و نوجوان اسلامشهری بود که این رویداد یکی از بی نظیرترین اتفاقات فرهنگی در سطح شهرستان اسلامشهر به شمار می رود.

رئیس سازمان فرهنگی اسلامشهر در پایان ضمن تقدیر از حضور اصحاب رسانه، محور برنامه های دهه فجر این سازمان را ارتقای نشاط و امید اجتماعی معرفی نمود و افزود: به عنوان خادمین مردم در سازمان فرهنگی در تلاش هستیم تا با برگزاری رویدادها و برنامه های متنوع در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و… بتوانیم نقشی مهم در نشاط و طراوت جامعه ایفا نماییم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.