ترافیکاخبارجامعهخبر مهم

رئیس پلیس راه تهران : خروجی های پایتخت شاهد ترافیک سنگین است

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: همزمان با نخستین روز از بهار در مبادی خروجی پایتخت شاهد ترافیک سنگینی هستیم.

به گزارش شجرنیوز، سرهنگ نورالله خادم گفت: بنابر تدابیر اتخاذ شده برای مدیریت ترافیک جاده های هراز و چالوس به سمت شمال یکطرفه هستند.

وی ادامه داد: در محورهای تهران-شمال و تهران-قم هم اکنون شاهد ترافیک سنگینی هستیم و انتظار می رود رانندگان ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در صورت لزوم از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

سرهنگ خادم همچنین با بیان اینکه در اکثر محورهای مواصلاتی شاهد بارندگی مقطعی هستیم، از رانندگان درخواست کرد که ضمن رعایت سرعت مجاز و بستن کمربند ایمنی، در رانندگی صبور باشند و پلیس را در مدیریت راه یاری کنند.

همچنین رئیس پلیس راه شرق استان تهران هم از ترافیک نیمه سنگین در محورهای فیروزکوه و هراز در شرق این خبر داد و گفت: براساس آخرین گزارش‌ها در محدوده پاکدشت هم اکنون ترافیک آزادراه حرم تا حرم عادی و روان و بزرگراه امام رضا (ع) در محدوده پاکدشت نیمه سنگین است.

سرهنگ ایرج کهریزی ادامه داد: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده استان تهران و مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه محدوده گیلاوند نیز نیمه سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه به تدریج شاهد افزایش بار ترافیکی در محور هراز و فیروزکوه هستیم، گفت: سایر محورهای مواصلاتی این حوزه استحفاظی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.