90 درجهاخبارورزش

رجبی: نکونام سرمربی تیم ملی خواهد شد

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می گوید قطعا جواد نکونام در آینده روزی سرمربی تیم ملی خواهد شد.

رجبی: نکونام سرمربی تیم ملی خواهد شد

به گزارش شجرنیوز، حمید رجبی امروز چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: فردا یک بازی بسیار سخت مقابل گل‌گهر داریم. تیمی که ساختار خوبی از نظر تاکتیکی و امکاناتی دارد و باشگاه خوبی است که سال‌ها سرمایه‌گذاری خوبی در فوتبال داشته است. این تیم مهره‌های بسیار خوبی جذب کرده است که در این چند سال کنار هم بازی می‌کنند و تیم خوبی هستند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: ما هم تیم فولاد خوزستان هستیم که در چند سال اخیر جام‌ها و سهمیه‌های زیادی کسب کرده‌ایم. تیم ما از نظر فوتبالی جزو تیم‌هایی است که با ساختار دفاعی و حمله‌ای خوبی بازی می‌کند. گل‌گهر را آنالیز کرده‌ایم و نقاط ضعف و قوت آن‌ها را می‌دانیم و امیدواریم فردا با یک بازی منطقی، خوب و روان بتوانیم به نتیجه دلخواهمان دست پیدا کنیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سؤال که چرا فولاد برخلاف تیم خوبی که بسته شد تا اینجای کار نتوانسته امتیازات لازم را جمع‌آوری کند؟ گفت: امسال بعد از دو پنجره بسته‌ای که طی سال‌های گذشته با آن مواجه بودیم توانستیم نفرات خوبی جذب کنیم. ۷، ۸ بازیکن جدید به تیم فولاد اضافه شد و بازیکنان باکیفیتی جذب کردیم. قبول داریم که تا اینجای لیگ نتایج دلخواه را نگرفته‌ایم و شاید مشکلات فنی داریم ضمن اینکه یک سری بدشانسی‌ها نیز گریبان‌گیر تیم ما بوده است.

من فکر می‌کنم با توجه به اینکه فولاد در سال‌های گذشته نیز نشان داده که هفته به هفته از نظر هماهنگی و تاکتیکی بهتر کارکرده است این قول را می‌دهم که حتماً تیم فولاد بهتر خواهد شد. نیاز به هماهنگی بیشتری بین بازیکنان است و کل تیم باید بیشتر تلاش کند و امیدوار هستم در نیم‌فصل دوم در ادامه لیگ نتایج خیلی بهتری بگیریم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا مطرح کردن حضور نکونام در تیم ملی در عملکرد فولاد تأثیرگذار بوده است؟ عنوان کرد: آقای نکونام در یکی، دو سال گذشته پیشنهادات خوبی از تیم ملی و تیم‌های باشگاهی داشته است اما طبق مصاحبه‌ای که باشگاه و شخص نکونام داشته است، هر دو طرف دوست داشته‌اند که این همکاری ادامه پیدا کند و آقای نکونام هم می‌خواهد با قدرت کارش را ادمه دهد و به رسیدن به هدفهای بزرگی که در این باشگاه دنبال می‌کند، ادامه دهد و پاسخ در خصوص سؤالات دیگر را خود آقای نکونام باید جواب دهد. اما باید بگویم‌ آقای نکونام صددرصد با قدرت در تیم فولاد می‌ماند و کارش را انجام می‌دهد.

نکونام از سرمایه‌های فوتبال این مملکت است و در آینده قطعاً روزی سرمربی تیم ملی خواهد شد اما در حال حاضر تمرکزش روی تیم فولاد است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.