اخباراخبار شهرستان ملاردخبر مهمدر استان

رشد چشمگیر فعالیت غیرقانونی عطاری‌ها در ملارد

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با اشاره به رشد چشمگیر فعالیت غیرقانونی عطاری‌ها در ملارد، گفت: از ابتدای شهریور ۱۱۱ قاچاقی و خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و ۲۳۹ معتاد متجاهر جمع‌آوری و به مراکز درمانی معرفی شدند.

رشد چشمگیر فعالیت غیرقانونی عطاری‌ها در ملارد

به گزارش شجرنیوز از ملارد، ششمین جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملارد عصر امروز به منظور بررسی مصوبات جلسات قبل و ارائه گزارشی از اقدامات و دستاوردهای دستگاه‌ها در حوزه‌های پیشگیری، مبارزه و درمان معتادین در راستای اجرای مصوبات این شورا ارائه شد.

در ابتدای این جلسه سرهنگ خدایی با ارائه گزارشی از اقدامات پلیس در مبارزه با این بلای خانمان‌سوز، اظهار داشت: از ابتدای شهریور سال جاری تاکنون 240 کیلوگرم انواع مخدر در سطح شهرستان ملارد جمع‌آوری و 111 قاچاقی و خرده‌فروش مواد مخدر در این رابطه دستگیر شده است.

وی افزود: 239 نفر معتاد متجاهر نیز در بازه زمانی اعلام شده جمع‌آوری و به مراکز درمانی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در ادامه با اشاره به رشد چشمگیر فعالیت غیرقانونی عطاری‌ها در سطح شهرستان گفت: فعالیت‌های غیرقانونی عطاری‌های غیرمجاز که اقدام به فروش اقلام ممنوعه می‌کنند، آسیب‌ها و لطمات جبران‌ناپذیری را برای شهرستان به همراه دارد.

در ادامه این جلسه زهرا باقرپور، سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ملارد نیز با بیان اینکه مقدمات راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد بانوان در شهرستان ملارد فراهم شده است، اظهار داشت: در حال حاضر 8 کمپ ماده 15 ترک اعتیاد زیر پوشش اداره بهزیستی در شهرستان ملارد فعالیت دارند.

محمد بهمنی شهردار ملارد هم در خصوص راه‌اندازی گرمخانه در شهر ملارد گفت: برای راه‌اندازی گرمخانه در شهر به 20 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که در بودجه سال جاری برای فاز اول 5 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شته است.

واشانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد هم با گزارشی از فعالیت غیرقانونی عطاری‌ها در سطح شهرستان گلایه کرده و گفت: تخلفات برخی عطاری‌ها در عرضه و فروش برخی اقلام دارویی و غیره هر روز بیشتر نمایان می‌شود تا جایی که مواد مخدر هم از درون عطاری‌های بدون مجوز صنفی کشف شده است.

در ادامه امین بیات سرپرست اداره صمت شهرستان ملارد با بیان اینکه 220 واحد عطاری در سطح شهرستان فعال می‌باشند، اظهار داشت: از این تعداد 120 واحد دارای مجوز می‌باشند که ساماندهی 100 واحد دیگر در دستور کار قرار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.