اخبار شهرستان ریاخبارخبر مهمدر استان

رفع تصرف اراضی کشاورزی در خاورشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از آزاد سازی ۱۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی روستاهای خاورشهر خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش اراضی تصرف شده را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

رفع تصرف اراضی کشاورزی در خاورشهر

به گزارش شجرنیوز از ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اشاره به رفع تصرف اراضی اظهار داشت: حفظ و حراست از بافت‌های کشاورزی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است و مبارزه با زمین‌خواران و سودجویان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی به دریافت خبر تصرف اراضی کشاورزی و زراعی توسط تعدادی افراد سودجو در روستاهای محدوده قلعه‌نو و آغاز تحقیقات پلیسی در این زمینه اشاره کرد و گفت: مأموران انتظامی ضمن هماهنگی با مراجع قضائی و کارشناسان اداره جهاد کشاورزی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه کارشناسان ارزش اراضی تصرف شده را 100 میلیارد ریال برآورد کردند و بیان داشت: در بازدید از این زمین‌ها مشخص شد، افرادی سودجو 10 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی به وسیله سیم‌خاردار و دیوار کشی محصور کرده‌اند.

جلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: مأموران با هماهنگی مراجع قضائی اراضی و زمین‌های کشاورزی و زراعی را رفع تصرف کرده و متهمان دستگیر شده نیز به مراجع قضائی معرفی شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.