اخبار شهر تهراناخبارخبر مهمدر استان

رقص و آواز در مجموعه «اُپارک» تهران/ نوازنده گفت من دیجی مجموعه هستم!

تهران- شماری از بانوان که به مجموعه اپارک مراجعه کرده بودند از برگزاری رقص و آواز به همراه اجرای دیجی خانم در این مجموعه خبر دادند.

به گزارش شجرنیوز از تهران، شماری از بانوان که پنجشنبه هفته گذشته به مجموعه تفریحی «اُپارک» تهران مراجعه کرده بودند، وضعیت نامناسبی را در این مجموعه مشاهده کردند.

آن‌ها جزئیات اتفاقات آن روز را این‌گونه طرح می‌کنند:
«با نزدیک شدن به میانه روز پنجشنبه که مجموعه تفریحی «اُپارک» مختص حضور بانوان است و افزایش جمعیت حاضر در پارک آبی به یکباره صدای بلند آهنگ‌های رقص آور از سمت بخش «استخر موج» مجموعه شنیده می‌شود؛ خانمی خود را «دیجی الف» و البته دیجی مجموعه اُپارک! معرفی و شروع به نواختن و پخش آهنگ می‌کند.

او روز پنجشنبه را روز تولد مدیر مجموعه اعلام می‌کند و می‌گوید: شادی ایجاد شده در این مجموعه را مدیون خانم مدیر هستیم و برای وی آهنگ‌های تولدت مبارک پخش می‌کند! او حتی به حاضرین در مجموعه می‌گوید می‌توانید کارت ویزیت مرا هم از کارکنان اُپارک بگیرید!

این وضعیت بیش از یک ساعت ادامه پیدا می‌کند و با تلاش دیجی مجموعه، تعدادی از حاضرین و کودکان شروع به رقاصی می‌کنند، دیجی مجموعه هر کس که تمایلی به این وضعیت نداشته را با میکروفن تهییج می‌کند و با به وسط کشید‌ن پای کودکان، بزرگترها را نیز وارد این معرکه می‌کند.

این اتفاق ناراحتی شماری از حاضرین را هم به دنبال داشته اما توجهی به ناراحتی این افراد نشده است.»

حاضرین می‌گویند نگران وضعیت دختر بچه‌ها در این مجموعه هستند که برای حضور در مجموعه پارک آبی حاضر شده‌اند اما با برنامه‌ریزی مدیران اُپارک برای رقص و شادی‌های نامتعارف مواجه می‌شوند.

به گزارش شجرنیوز، طی ماه های گذشته برخی مجموعه‌ها به دلیل رقص و آواز خارج از عرف در شهرهایی مانند همدان، آمل و برخی شهرهای دیگر به دستور مقام قضایی پلمب شده است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.