اخبار شهر ریاخباراخبار شهرستان ریدر استان

سرقت موبایل از رانندگان تاکسی اینترنتی؛ سارق جوان به ۱۰ مورد اعتراف کرد

ری- فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق جوان که تحت پوشش مسافر تاکسی اینترنتی به سرقت تلفن همراه آنان اقدام می کرد، خبرداد.

به گزارش شجرنیوز از ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی این شهرستان روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: در پی تشکیل پرونده در پلیس آگاهی شهرستان ری مبنی بر سرقت تلفن همراه از رانندگان تاکسی های اینترنی توسط یک فرد جوان با پوشش مسافر در آبان ماه امسال، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان آن پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های تخصصی مشخص شد سارق فردی حدوداً ۲۵ ساله با موهای بلند که با بدست آوردن این اطلاعات گشت زنی های نا محسوس پلیس آگاهی آغاز شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: عوامل مبارزه با سرقت پلیس آگاهی روز گذشته در حین گشت زنی موفق به دستگیری سارق شدند و هنگام دستگیری سه دستگاه تلفن همراه مسروقه از وی کشف که به همراه متهم به مقر پلیس انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهم جوان در تحقیقات انجام شده به بزه ارتکابی و ۱۰ فقره سرقت به همین روش اعتراف کرد.

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اعزام متهم به دادسرای شهرری خاطرنشان کرد: هنگام مسافرکشی در نرم افزار های اینترنتی یا به صورت عبوری با توجه به عدم شناسایی مسافران و ضعف این نرم افزارها در شناسایی هویت استفاده کنندگان به شدت احتیاط کرده و به راحتی در دام افراد سودجو و تبهکار گرفتار نشوند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارقان مغازه های موبایل فروشی

فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام و دستگیری باند ۳ نفره سرقت از مغازه های موبایل فروشی در محدوده شهرری خبر داد.

طرهانی افزود: آبان ماه امسال به دنبال چند فقره وقوع سرقت از مغازه های موبایل فروشی در محدوده شهرری دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور عوامل پلیس آگاهی در محل مشخص شد سارق یا سارقان با استفاده از ابزار مخصوص نسبت به تخریب کرکره و شکستن شیشه ویترین مغازه اقدام کرده و تلفن های همراه را به سرقت می بردند.

این مسئول اظهارداشت: تیم عملیات کلانتری پلیس آگاهی با استفاده از سرنخ های بدست آمده و تحقیقات محلی محدوه جغرافیای جرم هویت و مخفیگاه هر سه متهم را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با بدست آوردن این اطلاعات بلافاصله با هماهنگی های قضایی گروهی از کارآگاهان در روز گذشته به مخفیگاه متهمان مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه هر سه متهم را در مخفیگاهشان در محدوده ری دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ طرهانی در پایان با بیان اینکه متهمان دارای سابقه سرقت هستند، افزود: در تحقیقات انجام شده متهمان به بزه انتسابی معترف و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.