اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

سرپرست جدید دانشگاه آزاد پرند معرفی شد

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند - رباط کریم با حضور مسئولان معرفی شد.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد پرند معرفی شد

به گزارش شجرنیوز از پرند، مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند – رباط کریم با حضور سیدرضا صالحی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، معاونان، کارکنان، استادان و دانشجویان این واحد دانشگاهی برگزار شد.

صالحی در این مراسم با توجه به وضعیت معیشت کارکنان و استادان و آگاهی از این موضوع درباره واگذاری زمین به کارکنان دانشگاه و نحوه واگذاری بیان کرد که مراحل اخذ مجوز‌های لازم برای این امر در حال سپری شدن است و به زودی بخشی از زحمات کارکنان زحمتکش دانشگاه جبران می‌شود.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران از خدمات چهارساله سیدعبدالله میرغیاثی قدردانی و حکم سیدرضا موسوی‌نیا را به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند – رباط کریم به وی اعطا کرد.

میرغیاثی هم با ارائه گزارشی به بیان اقدامات خود در سال‌های اخیر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند – رباط کریم پرداخت و راه‌اندازی آکادمی زبان، کلینیک صنعت در شهرک صنعتی پرند، انجمن مستقل خوشنویسان در دانشگاه‌های کشور، برگزاری وبینار ملی شهر هوشمند پرند، افزایش رشته‌های تحصیلی و تراز مثبت و نمودار رو به رشد جذب دانشجو را ازجمله آنها دانست.

سیدرضا موسوی‌نیا نیز با ابراز امیدواری به آینده پیش رو بیان کرد که دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی، ولی نعمت ماست و دانشگاه آزاد با توجه به شرایط حاضر باید به سمت درآمد‌های غیرشهریه‌ای برود و در این زمینه نیز فعالیت‌های خود را پیش ببرد.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند – رباط کریم گفت: یکی از خصلت‌های بنده این است که در تمام امور با همکارانم مشورت می‌کنم و اعتقاد زیاد به شور و مشورت دارم؛ بنابراین امیدوارم بتوانیم با کمک یکدیگر روز‌های بهتری را برای واحد پرند و رباط کریم بسازیم.

در پایان این مراسم دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند – رباط کریم به بیان مشکلات و موانع در مسیر فعالیت دانشگاه پرداختند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.