اخبار شهرستان ملارداخباردر استان

سه شنبه های پاسخگویی؛ دعوت سرپرست بهزیستی ملارد از جامعه هدف

به منظور پاسخگویی سریع تر و پیگیری فوری درخواست های مراجعین و جامعه هدف در اداره بهزیستی ملارد سه شنبه هر هفته جلسات ملاقات مردمی با حضور سرپرست اداره برگزار می شود.

سه شنبه های پاسخگویی؛ دعوت سرپرست بهزیستی ملارد از جامعه هدف

به گزارش شجرنیوز از ملارد، داود فهیم راد با اشاره به پاسخگویی همه روزه مددکاران در حوزه های تخصصی  گفت: میز خدمت مستقر در اداره بهزیستی شهرستان ملارد در بدو ورود مراجعین، راهنمایی های لازم را ارائه و طبق درخواست مراجعین، افراد را به حوزه های تخصصی معرفی می نمایند.

سرپرست بهزیستی شهرستان ملارد ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص روند پذیرش و بررسی شرایط متقاضیان افزود: جلسات کمیسیون پزشکی برای تعیین نوع، شدت و سایر موارد مرتبط با توانخواهان بصورت مستمر با حضور اعضای متخصص مربوطه برگزار می گردد. علاوه بر این در کنار تمامی این اقدامات سه شنبه هر هفته به پاسخگویی مستقیم اختصاص یافته تا بتوانیم به طرق مختلف درخواست های مراجعین گرامی را پیگیری کنیم.

از همین رو تمامی اعضای جامعه هدف این اداره را دعوت به حضور در سه شنبه های پاسخگویی می نمایم تا با طرح و حل مشکلات این عزیزان بتوانیم وظیفه خود را به نحو مطلوب انجام داده و موجبات رضایت ایشان را فراهم آوریم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.