اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

شمارش معکوس برای اعدام قاتل موبایل فروش اسلامشهری

قاتل موبایل فروش اسلامشهر به چوبه دارسپرده می شود.

شمارش معکوس برای اعدام قاتل موبایل فروش اسلامشهری

به گزارش شجرنیوز: هشتم فروردین سال ۱۴۰۰ یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های حوادثی امسال، با قتل مرد موبایل فروش اسلامشهری در مغازه‌اش رقم خورد.

فیلم ضبط شده از دوربین مدار بسته مغازه موبایل فروشی، صحنه به خون کشیده شدن مقتول به نام فرشاد را ضبط کرده بود و این فیلم در فضای مجازی دست به دست چرخید.

ماجرا از این قرار بود که دو جوان با انگیزه سرقت در مغازه مقتول به نام فرشاد با او قرار گذاشته بودند و در لحظه سرقت یکی از سارقان با وارد کردن ضربه چاقو به گردن مقتول موجب مرگ او شد.

در کلیپ منتشر شده، لحظه چاقو خوردن مقتول و راه افتادن حمام خون در مغازه اش به تصویر کشیده شد که یکی از فجیع‌ترین کلیپ‌های منتشر شده در فضای مجازی بود.

متهمان ساعتی بعد از قتل توسط ماموران پلیس در نزدیکی محل حادثه شناسایی و دستگیر شدند. متهم به قتل با درخواست اولیای دم به قصاص در ملا عام حکوم شد و حکم صادر شده در دیوانعالی کشور مهر تائید خورد. به این ترتیب شمارش معکوس برای اجرای حکم متهم به قتل آغاز شد.

در حالی که این متهم مطابق تشریفات قبل از اجرای حکم به سوییت انفرادی منتقل شده است، مشخص نیست اولیای دم چه تصمیمی بگیرند و شاید شاهد یک بخشش بزرگ باشیم ! چرا که آنها پیش از این با اهدای اعضای بدن پسرشان فرشاد که به دلیل شوک ناشی از خونریزی دچار مرگ مغزی شده بود، شرافت خود را به مردم اسلامشهر اثبات کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.