اخبار شهر تهراناخبارخبر مهمدر استان

شهردار منطقه۲۱: گره گشایی از معضل ترافیکی جنوب غرب تهران با افتتاح پروژه فتح-باغستان

شهردار منطقه ۲۱ تهران با اشاره به فعالیت بی وقفه در احداث زیرگذر بزرگراه فتح-باغستان تاکید کرد: با بهره برداری از این پروژه در سال جاری، معضل بزرگ ترافیکی جنوب غرب تهران برطرف و تردد در مسیرهای منتهی به شهر همجوار تهران تسریع می شود.

به گزارش شجرنیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، محمدرضا پوریافر به همراه مدیران منطقه از روند پیشرفت عملیات اجرایی احداث زیرگذر فتح-باغستان بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان روند انجام پروژه و پیشرفت فیزیکی آن قرار گرفت.

شهردار منطقه ۲۱ در این بازدید ضمن قردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه مشاوران، همکارانم اجرایی و پیمانکار پروژه، دستورات لازم را در خصوص هماهنگی دستگاه نظارت و امکانات مجموعه در راستای تسریع روند پیشرفت پروژه ها صادر کرد.

پوریافر گفت: احداث زیرگذر فتح-باغستان با هدف رفع معضل ترافیکی جنوب غرب تهران و تسریع تردد در مسیرهای منتهی به شهرهای همجوار تهران جزو پروژه های مهم شهری می باشد، لذا مجموعه دستگاه نظارت، مشاور و پیمانکار بایستی در حداقل زمان ممکن نسبت به اتمام عملیات و بهره برداری از این مجموعه تمام تلاش خود را بکار گیرند.

وی در ادامه گفت: اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه ها و افزایش کیفیت نیز حائز اهمیت است و باید حتما مد نظر قرار گیرد. این امر موجب افزایش اعتماد شهروندان و مجموعه مدیریت شهری و حرکت به سمت توسعه، اجرای بهتر و پیشرفت روز افزون در سطح شهر تهران می شود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.