اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

فرماندار اسلامشهر: محتوای اثرگذار برای اصلاح الگوی مصرف آب آشامیدنی تولید شود

فرماندار اسلامشهر با اشاره به کاهش قابل توجه ذخایر آب در استان تهران خطاب به مدیران آبفای این شهرستان گفت: باید محتوای اثرگذار برای اصلاح الگوی مصرف آب آشامیدنی برای مردم تولید کنید.

فرماندار اسلامشهر: محتوای اثرگذار برای اصلاح الگوی مصرف آب آشامیدنی تولید شود

به گزارش شجرنیوز، حسین حبیبی شنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلامشهر بر ضرورت استفاده از تمام ظرفیتهای تبلیغی و اطلاع رسانی برای فرهنگسازی در حوزه اصلاح الگوی مصرف آب آشامیدنی تاکید و خاطرنشان کرد: فرهنگسازی و اصلاح الگوی مصرف در بخش های کشاورزی، صنعت و خانگی باید مورد توجه تمامی مدیران قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید تولید محتوای اثرگذار توسط اداره آب و فاضلاب متناسب با اقشار مختلف و جامعه هدف انجام شود، افزود: مجموعه هایی همچون آموزش و پرورش، بسیج، امور مساجد، اصناف، جهاد کشاورزی و… همراهی لازم را در این خصوص با آبفا داشته باشند.

اسلامشهر میزبان جشنواره سراسری مهدویت

فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود به دومین میزبانی شهرستان اسلامشهر از جشنواره سراسری مهدویت در بخش کتاب اشاره کرد و کفت: از میزبانی این رویداد مهم می توانیم برای ترویج موضوعات مرتبط با مهدویت و همچنین ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهرستان کمک بگیریم.

وی ادامه داد: برپایی مسابقات مقاله نویسی و نشست های کتابخوان با موضوع مهدویت در سطح ادارات، مدارس و مراکز دانشگاهی نیز اثربخش خواهد بود.

حبیبی همچنین بر ضرورت شناسایی نخبگان اسلامشهر در حوزه های فرهنگی، ورزشی، قرآنی، علمی، هنری و… و معرفی آنان در سطح شهرستان، استان تهران و کشور به عنوان رویش ها و استعدادهای امیدبخش اسلامشهر تاکید کرد.

به گزارش شجرنیوز، در بخش پایانی این جلسه به مناسبت ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی، از سالها تلاش حسن اذانگو خبرنگار باسابقه و پیشکسوت صداوسیما در شهرستان و وحید خزائی قاری ممتاز اسلامشهری که در هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در کشور ترکیه مقام سوم رشته قرائت را کسب کرد و همچنین حجت الاسلام سیدبهنام میرزاپور رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر به دلیل اجرای برنامه های متعدد و موفق فرهنگی- هنری در اسلامشهر قدردانی شد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.