اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

فرماندار بهارستان: از ظرفیت سمن‌ها برای پیشگیری از اعتیاد استفاده کنیم

بهارستان- فرماندار شهرستان بهارستان گفت: در مبارزه با پدیده شوم اعتیاد به مواد مخدر باید در زمینه فرهنگی حضور فعال و میدانی داشته باشیم، می طلبد از ظرفیت سمن ها (سازمان های مردم نهاد) و فضای مجازی در جهت پیشگیری استفاده شود.

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، عبدالله نوحی فرماندار این شهرستان روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهارستان با بیان اینکه افزایش آگاهی و دانش مردم، موثرترین راه مقابله با همه آسیب هااست، اظهار داشت: اعتیاد به مواد مخدر زمینه ساز بسیاری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی است و این معضل علاوه بر اینکه امنیت جامعه را به مخاطره می‌اندازد باعث ایجاد کندی در سرعت رشد و توسعه جامعه می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بهارستان خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین راهکارها در کاهش میزان ابتلای افراد به مواد مخدر، اقدامات پیشگیرانه فرهنگی است که در این زمینه می‌توان به ارائه آموزش‌های لازم به دانش آموزان مدارس اشاره کرد.

این مسئول ادامه داد: نقش آموزش و پرورش در فرهنگ سازی مقابله با اعتیاد بسیار مهم و خطیر است که باید این اقدامات با تلاش بیشتری صورت گرفته و ادامه یابد.

وی افزود: پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت های کاری در شهرستان بهارستان هست که در این راستا می بایست برنامه های حوزه فرهنگی و آموزشی و نحوه اجرای آن تقویت شود.

فرماندار بهارستان همچنین در این نشست با بیان اینکه جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد، گفت: سکوت مدعیان مدافع حقوق بشر در لحظه ای که مردم فلسطین بیش از همیشه به حمایت و همدردی نیاز دارند، قابل تأمل است و نشانگر پوچ بودن ادعاهای واهی حقوق بشری و سیاست دوگانه آنها در مواجهه با حقوق بشر است.

نوحی اضافه کرد: رژیم ددمنش صهیونیستی با خوی وحشیگری خود با افزایش جنایات و تخریب منازل مسکونی در غزه به دنبال بازگرداندن وجهه از دست رفته خود در عملیات طوفان الاقصی است اما به تعبیر مقام معظم رهبری، شکست اطلاعاتی و امنیتی این رژیم غیرقابل ترمیم است.

این مسئول به موضوع انتخابات یازدهم اسفند ماه اشاره کرد و گفت: دوستان در همایش تجمع ها و جلسات خود به مشارکت در انتخابات اشاره کنند تا مردم آگاه‌سازی شود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.