اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

فرماندار رباط کریم: تقویت پدافند غیرعامل در شهرستان ضروری است

فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: تقویت پدافند غیرعامل در دستگاههای اداری و اجرایی شهرستان لازم و ضروری است و در این راستا باید تلاش جدی صورت گیرد.

فرماندار رباط کریم: تقویت پدافند غیرعامل در شهرستان ضروری است

به گزارش شجرنیوز، امید احمدی چهارشنبه در جلسه آموزش پدافند غیرعامل ادارات شهرستان رباط‌کریم اظهار داشت: نباید توجه به مسئله پدافند غیرعامل تنها مختص به این هفته باشد بلکه باید در طول سال به این موضوع توجه ویژه شود.

وی افزود: کشور ما دائما در معرض تهدید و آسیب عوامل استکبار است و پدافند غیرعامل از اقدامات مهم برای حفاظت از تاسیسات و تجهیزات برای جلوگیری از وارد آمدن کمترین آسیب در زمان بحران است.

فرماندار شهرستان رباط کریم تصریح کرد: باید همه دستگاه ها تمام توان خود را درجهت فراگیری دانش پدافند غیرعامل به کارگیرند تا کمی و کاستی ها در این حوزه برطرف شود.

احمدی با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در زمینه پدافند غیرعامل خاطرنشان کرد: پرداختن به موضوع پدافند غیرعامل یک ماموریت همیشگی است که باید به آن توجه ویژه ای شودو سرمایه گذاری در این راستا نوعی آسایش و آرامش را برای مردم و مسئولین یک کشور به ارمغان خواهد آورد

وی یادآورشد: این امر مهم تنها با تهاجم دیگر کشورها و دفاع از تمامیت مرزی یک سرزمین ارتباط ندارد بلکه در صورت وقوع حوادث و بلایای طبیعی ، از میزان خسارات و تلفات بصورت قابل توجهی کاسته می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.