اخبار شهرستان رباط کریماخباردر استان

فرماندار رباط کریم :سالخوردگی جمعیت یک بحران جدی است

فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: سالخوردگی جمعیت یک بحران جدی است که آینده کشور را تحت تاثیر قرار می دهد.

فرماندار رباط کریم :سالخوردگی جمعیت یک بحران جدی است

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، امید احمدی روز سه شنبه در جلسه جوانی جمعیت که با حضور روسای ادارات و کارشناسان در حوزه جمعیت برگزارشد اظهار داشت: کاهش فرزند آوری ریشه در باورهای غلط شعار ” فرزند کمتر زندگی بهتر” دارد که با الگو سازی صحیح و اقدامات جدی در جهت اصلاح این فرهنگ غلط ، خانواده ها را تشویق به فرزند آوری کنیم.

وی افزود: متاسفانه امروز در جامعه شاهد کاهش شدید میل به فرزند آوری در خانواده ها هستیم که ریشه این موضوع در ترویج باورهای غلط فرهنگی است.

احمدی در ادامه با بیان اینکه منابع انسانی مهم تریم بخش یک جامعه هستند گفت:همه دستگاه ها و ادارات در راستای تربیت و پرورش منابع انسانی به جهت دستیابی به جامعه ای پویا و بانشاط مسئول هستند.

وی تصریح کرد:مسئولین باید زمینه ها و بسترهای لازم جهت آگاهی خانواده ها و نسل جوان را فراهم سازند تا باعث انگیزه و امید و تشویق به فرزند آوری شود.

فرماندار رباط کریم در ادامه تاکید کرد: شبکه بهداشت با فراهم آوردن بستر در جهت آگاهی و کمک های مشورتی و حمایتی از خانواده ها و زنان شاغل و تشویق به فرزند آوری می تواند کشور را از بحران پیری جمعیت و باورهای فرهنگی غلط برهاند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.