اخبار شهرستان قدساخبارخبر مهمدر استان

فرماندار شهرقدس: هنر یکی از ابزارهای موثر جهاد تبیین است

فرماندار شهرقدس با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت در دهه فجر گفت: در راستای فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری، حوزه هنری می‌تواند نحوه عملکرد و دستاوردهای این نمایشگاه را در قالب نمایش ارائه دهد، چرا که هنر را می‌توان یکی از ابزار موثر جهاد تبیین دانست.

به گزارش شجرنیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس، وحید گلی‌کانی در دیدار با رئیس حوزه هنری استان تهران اظهار داشت: حوزه هنری جایگاه ویژه‌ای در بحث هنر انقلابی دارد.

وی خاطرنشان کرد: حوزه هنری از برکات پیروزی انقلاب اسلامی است و جایگاه ویژه‌ای در حوزه هنر انقلابی با فعالیت در حوزه‌های مختلف سمعی، بصری و نوشتاری ایفا می‌کند و متاسفانه تا سال گذشته از این ظرفیت در شهرستان قدس برخوردار نبودیم.

این مسئول افزود: نبود یک مجموعه هنری و انقلابی باعث مغفول ماندن مباحث فرهنگی در این شهرستان شده و با استقرار آن شاهد فعالیت‌های بسیاری مانند انجام فعالیت‌های فرهنگی در کمپ‌ها، استقرار سینمای سیار و دیگر موارد، خواهیم بود.

گلی‌کانی ادامه داد: شهرستان قدس در این حوزه از ظرفیت ها و استعدادهای مناسبی برخوردار است و انجام هر برنامه فرهنگی و هنری مورد استقبال شهروندان و دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: در حوزه نویسندگی نیز شهرستان از ظرفیت‌های متعددی برخوردار است به طوری که بیش از ۱۵۰ نویسنده در رده‌های سنی مختلف مشغول به فعالیت هستند، حوزه هنری می‌تواند در چارچوب مقررات مربوطه نسبت به حمایت از این نویسندگان در حوزه چاپ کتاب اقدام و موجبات افزایش انگیزه برای نویسندگان را فراهم کند.

فرماندار شهرستان قدس با اشاره به معرفی نویسندگان شهرقدسی در قالب پوستر و نمایشگاه یادآور شد: می‌بایست نسبت به معرفی هنرمندان انقلابی و نویسندگان شهرقدسی در قالب نمایشگاه، پوستر و دیگر موارد فعالیت کنند که دیگر شهروندان نیز با این ظرفیت‌ها آشنا شوند.

شهرستان قدس در غرب پایتخت در همسایگی شهریار و در مسیر جاده قدیم کرج (کیلومتر ۱۸) واقع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.