اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

قتل پدر و مادر توسط فرزند در بهارستان

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیر قاتل پسر که پدر و مادر خود را صبح امروز به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، خبر قتل پدر و مادر توسط فرزند پسر در شبکه‌های اجتماعی بهارستان بازتاب گسترده‌ای داشت که پلیس و دستگاه قضایی با ورود به پرونده و بررسی جوانب آن عملیات فنی و اطلاعاتی خود را آغاز کرد.

سرهنگ محمدرضا علیزاده در همین رابطه با اشاره به دستگیری قاتل اظهار داشت: پلیس با اقدامات تخصصی و فنی پرونده قتل، قاتل پدر و مادر خود را با چاقو با طرز فجیعی به قتل رسانده بود، دستگیر کرد.

وی تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد قاتل با مصرف مواد مخدر صنعتی تحت تأثیر این مواد قرار گرفته و با ایجاد توهم اقدام به قتل پدر و مادر خود را با سلاح سرد از نوع چاقو می‌کند.

فرمانده انتظامی بهارستان افزود: ماموران پلیس آگاهی و پلیس تخصصی در کمترین زمان ممکن قاتل فراری را در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر می‌کنند.

علیزاده اضافه کرد: قاتل به قتل پدر و مادر خود اعتراف کرده و هم‌اکنون در اختیار مراجع قضایی جهت طی مراحل قانونی پرونده است‌‌.

فرمانده انتظامی بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: مردم در صورت مواجه با موارد مشکوک در زمینه‌های مختلف پلیس را از طریق سامانه 110 در جریان گذاشته تا امنیت جامعه با مشارکت مردم بهبود و افزایش یابد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.