بانک و سرمایهاخباراقتصاد

قرعه‌کشی ششمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا برگزار شد

قرعه‌کشی ششمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا روز شنبه شانزدهم مهرماه برگزار شد.

قرعه‌کشی ششمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا برگزار شد

به گزارش شجرنیوز به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، این مراسم با حضور اعضای هیات نظارت بر قرعه‌کشی متشکل از نماینده‌ دادستانی کل کشور، نمایندگان بانک مرکزی جمهوری اسلامی و جمعی از اعضای هیات مدیره، قائم مقام، هیات عامل، مدیران و کارکنان روز شنبه شانزدهم مهرماه در سالن اجتماعات بانک برگزار شد.

قائم‌مقام بانک سینا در این مراسم ضمن خیر مقدم به نمایندگان بانک مرکزی و نماینده دادستانی کل ‌کشور که ناظر بر حسن اجرای قرعه‌کشی بودند و نیز قدردانی از سپرده‌گذارانی که به بانک اعتماد کردند، گفت: قرض‌الحسنه به معنای بریدن و دل‌کندن از بخشی از سودِ مال است که با حسن خلق و بدون منت پرداخت می‌شود و بخش عمده‌ای از مشکلات افراد کمتر برخوردار از رفاه اجتماعی را رفع می‌کند.

علیرضا تقدیری در ادامه افزود: بانک سینا از دهه 70 که فعالیت خود را در شبکه بانکی آغاز کرده، همواره به عنوان بانکی پیشرو حامی این سنت بوده و در ارائه خدمات قرض‌الحسنه به مردم نیازمند و کمتر برخوردار حضور مؤثری داشته است.
وی با بیان اینکه بانک سینا عمده منابع قرض‌الحسنه را صرف دستگیری از افراد نیازمند جامعه می‌کند، خاطرنشان ساخت: این قرعه‌کشی نیز همچون سال‌های گذشته از صحت و سلامت برخوردار است و خداوند وعده پاداش کار نیک را به بندگان نیکوکارش بدون قرعه‌کشی در آخرت داده است.

مدیر امور بانکداری اسلامی بانک سینا نیز در این مراسم ضمن قدردانی از مشارکت هموطنان در این دوره از جشنواره، به آیاتی از قرآن در باب جهاد در راه خدا و سنت نیک قرض‌الحسنه اشاره کرد و گفت: خداوند در تفاسیر خود قرض‌الحسنه را در کنار جهاد آورده است و می‌فرماید: بسط و قبض روزی و مال شما در دست من است و بشارت باد بر کسانی که مال خود را با پرداخت قرض‌الحسنه به نیازمندان چند برابر می‌کنند.

خلیل‌اله مهرابی ضمن تشریح روند جذب منابع قرض‌الحسنه اذعان داشت: این بانک در سال 1401 با رشد بیش از 100 درصدی منابع قرض‌الحسنه روبه‌رو بوده و حدود 28 هزار نفر واجد شرایط دریافت جوایز شدند که این تعداد بیش از میزان مورد نظر بانک مرکزی است.
وی در ادامه گفت: بانک سینا درصد مناسبی از سهم سپرده‌های قرض‌الحسنه را در اختیار دارد و به یمن برکات این امر پسندیده و سنت حسنه، این منابع هر سال افزایش داشته است.

گفتنی است جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و بر پایه اشاعه سنت نیک و خداپسندانه قرض‌الحسنه و همچنین ایجاد زمینه خدمت‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار کشور همه ساله برگزار می‌شود.
نتایج قرعه‌کشی جشنواره بعد از تأیید نهایی واحدهای نظارتی در سایت بانک سینا منتشر خواهد شد.

جوایز ششمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا شامل 37 جایزه کمک هزینه خرید خودرو ایرانی هر یک به ارزش یک میلیارد ریال، 37 کمک هزینه خرید کالای ایرانی هر یک به مبلغ 500 میلیون ریال، 137 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات هر یک به مبلغ 100 میلیون ریال، چهار هزار و 537 جایزه 10 میلیون ریالی و 22 هزار و 637 جایزه 5 میلیون ریالی بوده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.