اخبار شهرستان ملارداخبارخبر مهمدر استان

مدعی العموم ورود کرد؛ رفع خطر گودال ناایمن ۱۶ساله در مارلیک

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد از ورود مدعی‌العموم به‌منظور رفع خطر از گود ناایمن غیرمجاز شش متری مارلیک در شهرستان ملارد با توجه به تاکیدات ریاست کل دادگستری استان تهران پس از ۱۶ سال خبر داد.

مدعی العموم ورود کرد؛ رفع خطر گودال ناایمن ۱۶ساله در مارلیک

به گزارش شجرنیوز، مهدی جهانشیری از ورود مدعی‌العموم به‌منظور رفع خطر از گود ناایمن غیرمجاز شش متری مارلیک در شهرستان ملارد پس از 16 سال خبر داد و گفت: با توجه به تاکیدات ریاست محترم کل دادگستری استان تهران به‌منظور رفع خطر از گودهای ناایمن، دادستانی شهرستان ملارد از حیث حقوق عامه نسبت به این موضوع ورود کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد خاطرنشان کرد: این گودبرداری که در سال 85 در منطقه مارلیک صورت گرفته بود، متاسفانه بیش از 16 سال از سوی پیمانکار پروژه به حال خود رها شده بود.

وی در ادامه بیان کرد: علی‌رغم شکایت شهروندان ساکن در ساختمان‌های همجوار مبنی بر خسارت‌های ایجاد شده ناشی از این گودبرداری و پیگیری‌های صورت‌گرفته از سوی شهرداری ملارد، تاکنون پیمانکار پروژه حاضر به پرکردن این گود نشده بود.

جهانشیری اظهار کرد: در نهایت با ورود مدعی‌العموم و پیگیری‌های صورت‌گرفته به‌منظور پیشگیری از بروز حوادث احتمالی و جلوگیری از نشست ساختمان‌های همجوار، عملیات پر کردن این گود آغاز شد و حداکثر تا یک ماه آینده این گود پر شده و رفع خطر می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد در پایان با تاکید بر اینکه دادستانی حسب وظایف ذاتی خود نسبت به حقوق عامه دغدغه دارد و در این خصوص مسامحه نخواهد کرد، گفت: دادستانی شهرستان ملارد در حوزه وظایف و اختیارات خود با توجه به تاکیدات ریاست محترم کل دادگستری استان تهران، پیگیر مصادیق نقض حقوق عامه خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.