اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران: مردم نیروهای انتظامی را فرزندان خود می دانند

معاون اجتماعی فرماندهی غرب استان تهران گفت: مردم نیروهای انتظامی را فرزندان خود می دانند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران: مردم نیروهای انتظامی را فرزندان خود می دانند

به گزارش شجرنیوز، سرهنگ مهدی سرپناه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: اگر حمایت مردم نباشد پلیس قادر به حفظ امنیت نخواهد بود و الان بین پلیس و مردم پیوند محکمی شکل گرفته، هرچند که تعدادی فریب خورده، فرصت طلب و متخلف و مجرم هستند که از حضور پلیس در محلاتی که خودشان زندگی می‌کنند ناراضی هستند.

وی ادامه داد: امروز ۹۹.۹ دهم درصد مردم تمایل به حضور پلیس دارند و این وضعیت به قوت خود باقی است و شبانه روز در خدمت مردم خواهیم بود.

سرپناه افزود: متولی امنیت فقط فراجا نیست و ما ۲۶ دستگاه متولی امنیت اخلاقی داریم و ۲۵ دستگاه باید زیرساخت‌ها را برای امنیت آماده کنند و محصول تولید شده در حوزه امنیت را تحویل دهند و ما پاسبانی و نگهبانی کنیم لذا در حوزه فرماندهی انتظامی غرب استان تهران ما هیچ فیلتری در ارائه عملکرد و شنیدن صدای مردم نداریم و کما اینکه فراجا هستیم و برای این امر راه اندازی شده ایم و مرکز ۱۹۷ ما در حوزه بازرسی برای همین موضوع فعال می‌باشد تا مردم تماس گرفته و تقدیر، انتقادات، پیشنهادات و نظرات خود را ارائه دهند و مبنای فعالیت و سیاست‌های سازمان رسیدگی به داد مردم است.

معاون اجتماعی فرماندهی غرب استان تهران بیان داشت: اینکه می‌گوئیم خادم ملت هستیم شعار نیست و همان گونه که سردار اشتری در برنامه تلویزیونی فرمودند این افتخار ماست که خدمت گذار مردم هستیم و به قول فرمایش ایشان امنیت خط قرمز ما می‌باشد.

وی یاد آور شد: در اغتشاشات اخیر بچه‌ها سینه سپر کرده و اجازه ندادند دستی به ناموس مردم دراز شود و خرابکاری کنند و برای تحقق این هدف حتی ما با تقدیم شهید خون نیز دادیم.

سرپناه در ادامه به برنامه‌های هفته نیروی انتظامی پرداخت و در این باره اظهار داشت: فرماندهی غرب استان تهران برنامه‌های متنوعی را جهت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در دستور کار خود دارد که دو روز گذشته به عنوان «مرزبان خادم و مرزنشین حامی» نامگذاری شد و دیروز «پلیس ولایت مدار، ایثار و شهادت» و امروز جمعه «پلیس انقلابی جامعه ایمانی» روز شنبه «پلیس مردمی مشارکت اجتماعی» روز یکشنبه «پلیس هوشمند بصیرت اجتماعی» دوشنبه «سرباز فداکار جوان انقلابی» و روز سه شنبه «پلیس خدمت گذار سرمایه اجتماعی» نامگذاری شده است که برای هرکدام از این ایام محتویات فرهنگی و اجتماعی خاصی مد نظر گرفته شده است.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در ادامه عنوان داشت: در همین ایام پیام و کلیپ‌های آموزشی در حوزه آموزش همگانی با رویکرد پیشگیری اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم جهت ارتقا سطح بینش و دانش در دستور کار قرار گرفته است و در این ایام گزارش عملکرد شش ماهه نیز جهت اطلاع رسانی ارائه خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.