اخبار شهرستان شهریاراخباردر استان

میز خدمت رئیس کل دادگستری استان تهران در مصلی نماز جمعه شهریار

رئیس کل دادگستری استان تهران در جمع نمازگزاران شهریار اظهار کرد: امروز توانستیم حرف مردم را به طور مستقیم در نماز جمعه بشنویم و متعهد هستیم تمام این درخواست‌ها را پیگیری و بررسی کنیم.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، القاصی با حضور در شهرستان شهریار، در حاشیه برپایی میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهریار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز توانستیم حرف مردم را به طور مستقیم در نماز جمعه بشنویم و متعهد هستیم تمام این درخواست‌ها را پیگیری و بررسی کنیم.

وی گفت: برخی از درخواست‌های مردم جهت تسریع در رسیدگی‌ها، اعاده دادرسی نسبت به احکام صادر شده و پیرامون حقوق عامه بود که دستورات لازم به مسوولان صادر شد.

میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهریار

رییس کل دادگستری استان تهران ادامه داد: دسترسی آسان و راحت به دفاتر خدمات قضایی و پلیس +۱۰ که از لحاظ فیزیکی نامناسب بودند با تشکیل تیم ویژه مورد پیگیری قرار گرفت تا رسیدگی انجام شود.

وی گفت: وضعیت دفاتر خدمت قضایی استان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت تا اصلاحات و تغییرات لازم در جهت تسهیل دسترسی مردم انجام شود.

القاصی به موضوعات مطرح شده مانند تخفیف مجازات برخی پرونده‌ها و تجدید نظر پرونده‌های طولانی و دقت بیشتر در دستگیری متهمین متواری در میزخدمت اشاره کرد و گفت: دستورات لازم در دستگیری متهمین متواری که شاکی دارند داده شد تا با انجام فرایند دادرسی صورت گیرد و در تلاش هستیم که بخشی از خواسته‌ها و مطالبات مردم که مطرح شده به درستی انجام شود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.