اخبار شهرستان شهریاراخباردر استان

میز خدمت و ملاقات مردمی شهردار صباشهر و اعضای شورای اسلامی این شهر با شهروندان

اولین جلسه عمومی علی ملکی شهردار صباشهر با شهروندان در قالب میز خدمت برگزار گردید.

میز خدمت و ملاقات مردمی شهردار صباشهر و اعضای شورای اسلامی این شهر با شهروندان

به گزارش شجرنیوز، روز جمعه بیست و سوم اردیبهشت سال جاری شهردار صباشهر به همراه معاونین و برخی از اعضای شورای شهر با حضور در مصلی نماز جمعه صباشهر با شهروندان دیدار و ضمن شنیدن مشکلات و گلایه های شهروندان خواستار رسیدگی و رفع این موارد از طریق معاونت های مربوطه شد.

علی ملکی در حاشیه برگزاری میز خدمت درخصوص هدف برگزاری این برنامه به خبرنگار ما گفت:

باتوجه به مراجعات متعدد شهروندان به شهرداری بویژه در روزهای سه شنبه که ملاقات عمومی داریم و نیاز به اختصاص زمان بیشتر به شهروندان برای رسیدگی به مشکلاتشان تصمیم گرفتیم تا در روز جمعه و همزمان با برگزاری نماز جمعه در قالب میز خدمت به همراه معاونین و اعضای محترم شورای شهر در خدمت مردم فهیم صباشهر باشیم.

ملکی به موارد مهم شهروندان اشاره نمود و افزود: غالب درخواست های مراجعه کنندگان در حوزه مشکلات معابر از جمله، روشنایی، آسفالت همچنین لایروبی رودخانه شادچای بود.

شهردار صباشهر ضمن تاکید بر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به منظور ارتقاء خدمات و مدیریت شهری گفت: باتوجه به نیاز شهر اولویت هایی در دستور کار قرار دارد از جمله ساماندهی نما و منظر شهری، رعایت ضابطه شهرسازی، رسیدگی به اماکن ورزشی، فضای سبز و پارک های سطح شهر، اقدام فوری برای حل مشکل روشنایی به ویژه در معابر پرریسک، لایروبی رودخانه قبل از فصل گرما و بسیاری از امور دیگر که باعث رضایتمندی شهروندان گردد.

ملکی در پایان به بازدید روزهای آتی مسئولین شهرستان از صباشهر اشاره نمود و گفت: به منظور جلب نظر مسئولین شهرستان جهت مساعدت در اجرای پروژه های در دست اقدام شهرداری در روزهای آینده دادستان و فرماندار شهریار بازدیدی از بخش های مختلف صباشهر خواهند داشت تا ضمن مشاهده مشکلات شهری نسبت به حل این موارد تمهیدات لازم اندیشیده شود.

در ادامه برنامه های روز جمعه مصلی صباشهر حجة‌الاسلام والمسلمین زرینه امام جمعه این شهر ضمن حضور در محل برگزاری میز خدمت گفت: این نوع خدمات توسط ادارات، شهرداری و شورای اسلامی در مصلای نماز جمعه صباشهر باید در طول سال تداوم پیدا کند تا در دیدارهای چهره به چهره مردم با مسئولین، برخی مشکلات شهروندان برطرف شود، پول و بودجه شهر باید با عدالت، اولویت‌بندی و مطالعه دقیق، در محله‌های مختلف هزینه شود.

میز خدمت شهرداری صباشهرعلی ملکی شهردار صباشهردیدار مردمی شهردار صباشهرشهردار صباشهر در میز خدمت مصلی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.