اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

نداشتن شهردار بزرگترین مشکل چهاردانگه است

فرماندار اسلامشهر نداشتن شهردار را بزرگترین مشکل چهاردانگه دانست و این امر را عامل اصلی تاخیر طرح های دولتی در این شهر دانست.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، حسن حبیبی در جمع مردم چهاردانگه نداشتن شهردار را مهمترین مشکل این شهر طی ۱۸ ماه گذشته عنوان کرد و افزود: باید در اسرع وقت شهردار چهاردانگه تعیین تکلیف شود.

وی اضافه کرد: این بلاتکلیفی باعث تأخیر در اجرا و تکمیل طرح‌های مختلف دولت در این شهر شده است.

فرماندار اسلامشهر البته از همکاری‌های فرمانداری برای تسریع در تعیین تکلیف شهرداری چهاردانگه نیز پرده برداشت و یادآور شد: تا امروز در زمینه انتخاب شهردار چهاردانگه هرچه نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر و موثرین و نخبگان پیشنهاد دادند بدون کم و کاست تأیید کردیم‌، تا روند انتخاب شهردار سریع‌تر طی شده و بهانه‌ای برای شروع خدمت رسانی نباشد.

نماینده عالی دولت در اسلامشهر همچنین با «ظلم» دانستن غیریکپارچه دیدن مسائل این شهرستان، یادآور شد: فرمانداری همه شهرستان را یکپارچه می بیند که با توجه به انباشت مسائل و مشکلات در چهاردانگه رسیدگی به آنها با جدیت‌بیشتری در حال انجام‌است.

این سخنان فرماندار در حالی مطرح می‌شود که به تازگی برخی چهره‌های شورایی چهاردانگه و حامیان رسانه‌ای آنها تلاش می‌کنند با خط کشی بین اسلامشهر و چهاردانگه، مشکلات این شهر را به شهر مجاور حواله دهند و از مسئولیت‌های خود شانه خالی کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.