اخبار نسیم شهراخباراخبار شهرستان بهارستانخبر مهمدر استان

نهضت عمرانی در نسیم شهر آهنگ اجرایی به خود گرفت

بهارستان- پس از تایید مصوبه اعضای شورای اسلامی شهر  در خصوص اجرای پروژه‌های عمرانی توسط کمیته انطباق و ابلاغ آن به شهرداری عملیات عمرانی پروژه‌های یاد شده در دستور کار شهرداری قرار گرفت .

به گزارش شجرنیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نسیم شهر بابا حسینی سرپرست شهرداری نسیم شهر با اعلام این موضوع گفت: در ۶ ماهه دوم سال جاری با توجه به برنامه‌های پیش بینی شده  پروژه‌های عمرانی مختلفی در دستور کار اجرایی شهرداری قرار گرفت که به لطف خدا امروز عملیات اجرایی لکه‌گیری ، جدولگذاری وبهبود وضعیت آسفالت معابر سطح شهر آغاز گردید.

وی در ادامه افزود : با برنامه‌ای که در راستای اولویت بندی پروژه‌های جدول گذاری و بهبود وضعیت خیابان‌های سطح شهر در نظر گرفته شده، انشاالله در نقاط مختلف سطح شهر شاهد اجرای این پروژه خواهیم بود که سهم بسزایی در رفع چالش‌های این حوزه خواهد داشت.

بابا حسینی یادآور شد:  تمام همت ما برای تحقق لایحه‌های مصوب شده در شش ماهه دوم سال همتراز و سوق پیدا خواهد کرد تا بتوانیم در جهت اجرای ۲/۷۰۱/۶۸۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیارد  پروژه عمرانی که در حوزه‌های مختلف تقسیم بندی شده است گام برداریم تا شهروندان شریف شهر بتوانند از ثمرات آن بهره‌مند گردند و از سوی دیگر نیز با آسفالت و بهسازی معابر سطح شهر شاهد افزایش چهره زیبای شهری و نشاط عمومی خواهیم بود.

سرپرست شهرداری نسیم شهر در پایان افزود : هم اکنون همکارانم با نظارت کامل عملیات جدول گذاری ، لکه‌گیری و آسفالت بلوارهای سطح شهر را پیگیری می‌کنند و انشالله در آینده نزدیک تمامی نقاط سطح شهر در طرح نهضت عمرانی لحاظ خواهند شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.