اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

واکنش پلیس به ادعاهای مادر محمد قبادلو

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران در واکنش به ادعاهای ‌مادر "محمد قبادلو" ‌گفت: متهم با نیت و قصد قبلی اقدام به جنایت ‌علیه مأمورین نظم و امنیت کرده ‌است.

واکنش پلیس به ادعاهای مادر محمد قبادلو

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، سرهنگ مهدی سرپناه در ‌واکنش به ادعاهای ‌مادر محمد قبادلو اظهار داشت: متهم محمد قبادلو در محضر دادگاه به جنایت خود اقرار کرده ‌و تمامی صحبت‌های مادرش کذب محض است.

وی با بیان اینکه متهم با نیت و قصد قبلی اقدام به جنایت ‌علیه مأمورین نظم و امنیت جامعه کرده است، افزود: این متهم طبق مستندات و دوربین‌های مدار بسته به مأمورین پلیس حمله و آن‌ها را زیر گرفته است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه شهید کرم‌پور در شهر پرند به شهادت رسیده است گفت: سفسطه‌گری، تحریک افکار عمومی و تهییج افراد فریب خورده توسط مادر محمد قبادلو ماهیت اصلی آن‌ها را نشان داد و مسلماً از رسانه‌های معاند و مزدوران خائن خارج نشین خط می‌گیرد.

سرپناه در پایان با بیان اینکه نظام از یک قطره خون شهدای مدافعان ولایت و امنیت نخواهد گذشت، خاطرنشان کرد: تا آخرین قطره خونمان در تأمین امنیت و نظم جامعه جانفشانی خواهیم کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.