حقوقی و قضاییاخبارجامعهخبر مهم

پاره شدن طناب دار یک اعدامی پس از ۱۴ سال در کرج

مدیر زندان رجایی شهر کرج گفت: مددجوی محکوم به قصاص نفس زندان رجایی شهر که ۱۴ سال از عمر خود را در انتظار اجرای حکم سپری نموده بود با رضایت اولیای دم از پای چوبه دار نجات یافت.

پاره شدن طناب دار یک اعدامی پس از ۱۴ سال در کرج

به گزارش شجرنیوز؛ الله کرم عزیزی   اظهار داشت : با پیگیری های بی وقفه واحد مددکاری این زندان، مددجو ک- چ که به جرم قتل عمد تحمل کیفر می کرد،  از مجازات قصاص رهایی یافت.

وی اضاف کرد:  این مددجو پس از چهار مرتبه مراجعه تا پای چوبه دار جهت اجرای حکم قصاص رفته و در نهایت با رافت و گذشت خانواده مقتول طعم شیرین زندگی را چشید.

وی عصبانیت، لجبازی و عدم مهارت کنترل خشم را دلیل وقوع قتل دانسته و خاطرنشان کرد: این مددجو به دلیل پایین بودن آستانه تحمل در حین رانندگی و درگیری با مقتول با ارتکاب به قتل بهترین ایام زندگی خود را در حبس و پشت دیوارهای زندان سپری کرد.

مدیر زندان رجایی شهر کرج  گفت: با پیگیریهای انجام شده توسط واحد مددکاری زندان و دعوت از خیرین و نیکوکاران پس از برگزاری جلسات متعدد مصالحه با خانواده مقتول، رضایت آنها جلب و به این ترتیب اولیاء دم از حق قانونی و شرعی خود گذشت کردند.

عزیزی بیان داشت:  برنامه های اصلاحی و تربیتی واحد فرهنگی زمانی نتیجه بخش خواهد بود که مددجویان فرایند دوره های آموزشی در رشته های مختلف مهارت های اساسی زندگی را به نحو مطلوب و شایسته سپری کنند.

وی یادآور شد: مددجو ک- چ بعد از تحمل ۱۴ سال حبس با اعلام رضایت اولیاء دم در مرجع قضایی مربوطه از مجازات قصاص نجات یافته و به کانون خانواده بازگشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.