اخبار شهرستان پردیساخبارخبر مهمدر استان

پردیسی ها چهل و چهارمین بهار انقلاب را جشن گرفتند/ لواسانات انقلابی

شهروندان ولایتمدار شهرستان پردیس در یوم الله ۲۲ بهمن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی و بهار انقلاب در زمستان را با حضور پر شور خود جشن گرفتند.

به گزارش شجرنیوز از پردیس، دلگرمی مردم ولایتمدار شهرهای پردیس و بومهن به نظام مانعی در برابر سرمای بهمن ماه بود ، زن ، مرد، پیر، جوان، کودکان شیرخوار و یک ساله دوساله پرچم به دست در میدان امام رضا« ع» گرد هم آمدند تا بار دیگر نشان بدهند که پای نظام هستند و خواهند ماند.

امسال انقلاب ما ۴۴ ساله شد و نهال نورس دیروز انقلاب امرروز به درختی تنومند تبدیل شده که دستاویز و دلاویز دلهای مشتاق زیادی در داخل و خارج از کشور است، جای سردار دلها خالی که ببیند مردم ولایتمدار ایران اسلامی در اقدامی هماهنگ و زیبا سرود ایران اسلامی را با هم سر می دهند و با سر دادن نوای وحدت خود گوش دشمنان را کر و چشم دشمنان را کور می کنند.

مبدا حرکت شهروندان بومهن از محل مسجد اهل بیت «ع» و مبدا حرکت شهروندان پردیسی از میدان عدالت به سمت میدان امام رضا «ع» در فاز ۴ شهر پردیس است که موج خروشان جمعیت در میدان امام رضا «ع »به هم پیوستند و دریایی از شور و عشق به انقلاب و نظام را به نمایش گذاشتند.

در حاشیه راهپیمایی این روز مبارک ویژه برنامه های شاد در ایستگاه های انقلاب توسط شهرداری پردیس و بومهن مانند، بازی کودکان، نقاشی کودک، گریم کودک، مسابقه کودکان و نوجوانان، گروه تاتر و اجرای سرود و توزیع عروسک و اسباب بازی بخشی از این برنامه ها بود.

با هدف امنیت بخشی و تامین سلامت شهروندان خودروهای امدادی ، انتظامی و آتش نشانی از ساعات اولیه صبح در میدان امام رضا «ع» مستقر بودند.

دشمنان آرزوی براندازی ما را داشتند اما نقشه های آنها نقش بر آب شد

امام جمعه شهرستان پردیس در این آیین در جمع راهپیمایان اظهار داشت: دو ماه از اغتشاشات اخیر گذشته و دشمنان که آرزوی براندازی ما را داشتند به فضل الهی نقشه های آنها نقش بر آب شد و دیگر حرفی برای گفتن ندارند.

حجت الاسلام سید حسینی حسنی در جمع راهپیمایان اظهار داشت: ملتی که مسئولیت پذیر است و قدرت دارد قطعا دشمنان زیادی دارد که بخواهند ما را نابود کنند ؛ دشمنان ۴۴ سال است که هر روز برای نابودی ما نقشه می کشند اما وحدت ملت نقشه های آنها رانقش بر آب می کند.

وی ادامه داد: دشمنان ببینید، امروز یاران ولایت و زمینه سازان ظهور ولایت را ببنید، آنهایی که در رسانه های امپراطوری کثیف خود فریاد می زدید کار نظام تمام است ، ببنید که کار خودتان تمام شده است.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت : با دوبال سرخ حسینی و بال سبز مهدوی انقلاب خود را به پیروزی رساندیم وبا کمک این دو بال انقلاب چهل و چهارمین سال پیروزی خود را می بینیم و جشن می گیریم.

حسینی ادامه داد: کسانی که پرچم ما را آتش زدند ،اعتقاد، ولایتمداری ما را آتش زدند اما بدخواهان نظام بدانند که ما پای نظام و ارزشهای و آرمانهای نظام ایستادیم و اجازه دخالت به هیچ قدرتی را نخواهیم داد.

وی با تاکید بر ضرورت تبیین انقلاب و دستاوردهای آن، توضیح داد: بهترین کار تبیین انقلاب است و ما نباید سکوت کنیم ، دشمنان از اهداف شوم خود می گویند و ما نباید در مقابل آنان سکوت کنیم، امروز ایران اسلامی عزتمند و سربلند است و دشمنان این عزت و افتخار را ببینند و کور بشوند.

شهروندان با حضوری پر شور سربلندی خود را جشن گرفتند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس به خبرنگار ایرناگفت: انقلاب فرزند مردم است و امروز در یوم الله ۲۲ بهمن مردم با حضور پر شور خود چهل و چهارمین سالگرد تولد فرزند خود را جشن گرفتند.

حجت الاسلام مجید عبداللهی ادامه داد: دشمنان اگر با خرد باشند پس از دیدن حضور پر شور جمعیت در این آیین باید بداند که مردم فرزند خود را که انقلاب هست را رها نمی کنند وبرگزاری پرشور این جشن در شهرستان و در سراسر کشور پاسخی قاطع بر پایبندی مردم به نظام هست.

حضور پر شور مردم در جشن انقلاب تو دهنی به دشمنان نظام است

رئیس شورای اسلامی بخش بومهن در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به اتفاقات چند ماه گذشته ، حضور پر شور این جمعیت فصل الخطاب و خط بطلانی بر ادعای بی پایه دشمنان مبنی بر جدایی مردم از نظام بود.

سیاوش شاه محمدیان ادامه داد:در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضور چشمگیر شهروندان در شهرستان هستیم ودر این روز مهم با شهدا و امام راحل و مقام رهبری تجدید میثاق می کنیم.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

راهپیمایی ۲۲بهمن در دو بخش لواسانات و رودبارقصران

راهپیمایی ۲۲بهمن در دو بخش لواسانات و رودبارقصران با حضور پرشور مردم برگزار شد.

مردم لواسانات ۲۲بهمن ماه ابتدا با تجمع در میدان امام خمینی(ره) آغاز و تا خیابان اتحاد و بازگشت به میدان امام خمینی(ره) راهپیمایی کرده و ضمن تجدید بیعت با حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبر انقلاب اسلامی و اعلام انزجار از کفر جهانی با قرائت قطع نامه به این راهپیمایی خاتمه دادند.

این راهپیمایی با حضور آحاد مردم و جمعی از مسئولین ازجمله شعبانعلی صالحی نسب رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و امام جمعه لواسانات و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الغدیر و غیره برگزار شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.