اخباراقتصادصنعت و تجارتمجله شجر

پيام مديرعامل پاكسان به مناسبت پنجاه و هشتمين سالگرد اين مجموعه؛

چشم انداز آينده از روزهاي خوش خبر مي دهند

به گزارش شجرنیوز، مديرعامل پاكسان در پيامي پنجاه و هشتمين سالگرد تاسيس اين شركت را به همه مديران، پرسنل و دوستداران اين مجموعه تبريك گفت.

متن پيام به اين شرح است؛

امروز پنجاه و هشتمين سالگرد تاسيس شركت پاكسان است.

اين شركت با بيش از نيم قرن كار و تلاش در عرصه صنعت و توليد كشور كوشيده است تا باكيفيت ترين محصولات شوينده را در اختيار مردم بگذارد چرا كه معتقد است مردم ايران لايق بهترين ها هستند.

امروزه پاكسان توانسته به مدد مديران و پرسنل خود چرخ‌هاي عظيم صنعت شوينده را به گردش درآورد تا برترين مجموعه در عرصه توليد مواد شوينده و بهداشتي باشد و موفقيت هاي بسياري را از آن خود کند. موفقيت هايي که هر يک نشان از کار و برنامه ريزي هدفمند دارد.

سالروزها و ایامی از این دست، نشانه‌اي است تا در مسیر تحقق ديدگاه هاي مصرف کنندگان محصولات پاکسان قدم برداريم و به جايگاهي که شايسته نام و پيشينه برندهاي خوشنام آن است دست پيدا کنيم تا استمرار موفقيت پاکسان را تضمين کنيم.

ابتكار و خلاقيت مديران و تك تك پرسنل بخش هاي مختلف اين مجموعه ستودني است چرا كه با تكيه به توان فني و دانش بومي توليد و با تكيه بر منويات مقام معظم رهبري جهش توليد را محقق كرده و موجبات رونق اقتصادي را فراهم مي سازند.

ركورد شكني هاي پاكسان در اين چند ماهه حاصل زحمت همه كساني بود كه در اين مجموعه كار و فعاليت مي كنند. به عنوان مديرعامل اين مجموعه، قدردان زحمات همه شما هستم و آرزو مي كنم همدوش همديگر بتوانيم قله هاي توليد را يكي پس از ديگري فتح نماييم و بر ويترين افتخارات اين مجموعه بي افزاييم.

اين روزها شرکت پاکسان در مسير برنامه هاي تعريف شده حرکت مي کند گزارش هاي موجود و وضعيت مطلوب و خبرهاي خوب پاكسان شاهدي بر اين ادعا كه “ما مي توانيم” است.

حال که در آستانه شروع پنجاه و هشتمين سال تاسيس پاکسان قرار داريم چشم انداز آينده از روزهاي خوشي خبر مي‌دهند که پاکسان خواهد توانست با قدرت بر تارک توليدکنندگان مواد شوينده و بهداشتي بدرخشد و بيش از گذشته به توليد محصولات با کيفيت خود ادامه دهد.

اين روز بزرگ را به همه همكارانم و خانواده هايشان در اين مجموعه كه با تلاش و كوشش شبانه روزي مي كوشند تا “پاكسان، بيش از گذشتة پر افتخار خود، بدرخشد” تبريك مي گويم.

اميدوارم به عنوان يكي از دوست داران اين مجموعه در كنار هم شاهد پيشرفت و بالندگي پاكسان باشيم و موفقيت هاي اين مجموعه را به دفعات و نوبه‌نو جشن بگيريم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.