اخبارخبر مهمسیاستمجلس و دولت

پیام رئیس مجلس در پی ترور فخری‌زاده | امروز راه مماشات بسته است

محمدباقر قالیباف در پی ترور دانشمند هسته‌ای ایران خاطرنشان کرد: امروز راه مماشات بسته است و انتقام گرفتن از آمران و عاملان این جنایت های بزرگ است که هزینۀ سنگین و غیرقابل بازگشت این ترورها را برای آنها مشخص خواهد کرد.

به گزارش شجرنیوز، در پی شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان بر اثر یک حمله تروریستی، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پیامی صادر کرد.

متن پیام رئیس مجلس به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

وقوع حادثه تروریستی دانشمند برجسته، پرسابقه، مجاهد و نخبه دفاعی کشور شهید دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بار دیگر چهره پلید و سرشار  از کینه و خباثت رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی نسبت به ملت شریف و سرافراز ایران را آشکارتر ‌ساخت .

دشمنان کوردل که از رویارویی و مصاف با صبر و مقاومت و ایستادگی و همچنین رشد و‌ پیشرفت فرزندان این ملت در تمامی عرصه های تکنولوژیک، هسته‌ای و نظامی عاجز و ناتوان گشته‌اند به این گونه اقدامات ناجوانمردانه و خارج از چارچوب‌های انسانی و معیارهای بین‌المللی روی آورده‌اند که هیچ حاصلی برای آنها نخواهد داشت و صنایع ما در تمامی حوزه‌های نظامی، هسته‌ای، موشکی و غیره با سرعتی بیشتر از گذشته پیش خواهد رفت.

میراث گرانبهایی که شهید فخری زاده پس از سه دهه مجاهدت پرثمر و گرانبها در مرزهای دانش دفاعی از خود به جا گذاشت، و باعث برتری های راهبردی فراوان برای نظام اسلامی شد، همچون سرمایه ای سترگ در اختیار ماست و به عنوان یک اولویت فوری در تعمیق، توسعه و ایجاد جهش در آن خواهیم کوشید.

آحاد ملت قهرمان ایران در طول سالهای گذشته ثابت کرده‌اند  اینگونه تحرکات ناجوانمردانه و اقدامات تروریستی هیچ گونه خللی در اراده راسخ و ایستادگی آنان وارد نخواهد ساخت و همچون همیشه سربلند و سلحشور دست از اهداف و آرمانهای استکبارستیز و ضدیت با رژیم‌‌ آدم‌کش صهیونیستی برنخواهند داشت و پاسخ قاطع و کوبنده خود را در زمان مناسب خواهند داد.

لازم است نهادهای امنیتی و اطلاعاتی نسبت به شناسایی، دستگیری و اشد مجازات عوامل این حادثه تروریستی اقدامات لازم را به انجام رسانند. امروز راه مماشات بسته است و انتقام گرفتن از آمران و عاملان این جنایت های بزرگ است که هزینۀ سنگین و غیرقابل بازگشت این ترورها را برای آنها مشخص خواهد کرد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت آقای محسن فخری‌زاده به مقام معظم رهبری ، مردم قهرمان کشورمان و  خانواده بزرگوار ایشان ، از خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه  برای این شهید سرافراز و صبر برای بازماندگان ایشان به خصوص همسر مکرمۀ آن شهید سرافراز مسئلت می نمایم.

محمدباقر قالیباف

رییس مجلس شورای اسلامی

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.