اخبار شهرستان قدساخبارخبر مهمدر استان

پیگیری فرماندار قدس به منظور رفع معضلات اجتماعی شهرستان

فرماندار قدس به منظور رفع معضلات اجتماعی از مناطق حاشیه شهرستان بازدید کرد.

پیگیری فرماندار قدس به منظور رفع معضلات اجتماعی شهرستان

به گزارش شجرنیوز، وحید گلی‌کانی ضمن بازدید حضوری از مناطق حاشیه شهرستان با اشاره به فعالیت در راستای رفع معضلات اجتماعی بیان کرد:  تصویری از  یک فرزند به همراه والدینش که به مواد مخدر اعتیاد داشتند و در مناطق حاشیه ای شهرستان ساکن بودند در فضای مجازی پخش شد.

وی افزود: بنده به عنوان فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان پیگیری‌های  لازم را در راستای تعیین مکان این خانواده انجام دادم ولی متاسفانه به مکان دیگری نقل مکان کرده بودند و در مکان دیگری خانواده جدیدی  مشابه خانواده قبلی با داشتن یک دختر ۹ ساله شناسایی شد.

فرماندار شهرستان قدس گفت: با حکم دادستان شهرستان و با همکاری مجموعه نیروی انتظامی، بهزیستی و دیگر دستگاه‌ها، والدین به مراکز کمپ ترک اعتیاد فرستاده شدند که به محض رهایی از این معضل اقداماتی لازم در راستای حل مشکلات آن‌ها انجام می‌شود، همچنین فرزند خانواده نیز به مرکز نگهداری کودکان منتقل گردید.

مقام عالی دولت در شهرستان قدس اظهار داشت:  رفع دیگر معضلات اجتماعی در دستور کار است، همچنین از شهروندان تقاضا می‌شود که در صورت مشاهده چنین مواردی سریعا به نهادهای متولی مانند فرمانداری، نیروی انتظامی و بهزیستی اطلاع دهند، هرچند که دستگاه های نظارتی مانند ناجا همانند گذشته شهرستان را رصد می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.