اخبار شهرستان ریاخبارخبر مهمدر استان

کشف بیش از ۱۸۰۰ کیسه آرد عرضه خارج از شبکه در ری

۱۸۷۷ کیسه آرد عرضه خارج از شبکه طی گشت مشترک دستگاه های ذی ربط در ری کشف و ضبط شد.

به گزارش شجرنیوز از اتاق اصناف ری، ۱۸۷۷ کیسه آرد (خارج از شبکه) یارانه ای توسط اداره اطلاعات و با حضور بازرسان فرمانداری، اداره صمت، اداره تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان شهرستان ری کشف و ضبط شد.

این مقدار آرد یارانه ای در محل واحدصنفی متخلف کشف و ضبط شد و برگ گزارش بازرسی و ارجاع پرونده جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستانهای استان تهران صادر شد.

همچنین با انجام گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری با نمایندگان بخشداری کهریزک، اماکن، نیروی انتظامی، اتحادیه کباب و چلوکباب، شبکه بهداشت و درمان، اداره مبارزه با مواد مخدر از واحدهای صنفی قهوه خانه و سفره‌خانه منطقه کهریزک و باقرشهر، دو واحد صنفی متخلف پلمب شد.

شهرستان ری با برخورداری از ۵۶ اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و ۱۰ هزار واحد صنعتی و صنفی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.

شهرستان ری در جنوب تهران بیش از یکهزار و ۲۰۰ انبار و سردخانه، شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، مجتمع تولیدی دام گستران و واحدهای تولیدی کلانی در حوزه دام و طیور را در خود جای داده است.

این شهرستان دارای پنج بخش مرکزی، فشافویه، کهریزک، قلعه نو و خاوران و پنج شهر حسن‌آباد، کهریزک، باقرشهر، قلعه‌نو و قیامدشت است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.