اخبار شهرستان ریاخبارخبر مهمدر استان

کشف تریاک جاسازی شده در تانکر مخصوص حمل اسید در شهرستان ری

کشف و ضبط تریاک جاسازی شده در تانکر مخصوص حمل اسید، انهدام باند چهار نفره سارقان لوازم خودرو و دستگیری دزد کابل‌های فشار قوی در حسن‌آباد از مهمترین خبرهای فرماندهی انتظامی شهرستان ری امروز/یکشنبه/ است

کشف تریاک جاسازی شده در تانکر مخصوص حمل اسید در شهرستان ری

به گزارش شجرنیوز، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری قاچاقچی حرفه ای و سابقه دار موادمخدر که با جاسازی ماهرانه تریاک در تانکر مخصوص حمل اسید قصد توزیع و فروش داشت، خبر داد.

وی در این باره گفت: تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ری با اقدام فنی، تخصصی و ضربتی، این متهم حرفه ای که با جاسازی ماهرانه موادمخدر در تانکر مخصوص حمل اسید از استان کرمان به مقصد شهرهای شمالی کشور درحال حرکت بود قبل از رسیدن به مقصد دستگیر کردند.

به گفته سرهنگ جلیلیان، در بازرسی از تانکر مذکور بیش از ۱۳۲ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم مذکور یک بار دیگر در خصوص قاچاق بیش از سه تُن موادمخدر دستگیر و روانه زندان شده بود.

انهدام باند سارقان خودرو در شهرستان ری

انهدام و دستگیری اعضای باند چهار نفره سرقت لوازم داخل خودرو با اعتراف به ۳۵ فقره سرقت خبر داد و گفت: متهمان علاوه بر سرقت لوازم داخل خودرو محصولات کشاورزی نیز سرقت می کردند.

این مسئول اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان و کشاورزان مبنی سرقت لوازم داخل خودرو و محصولات کشاورزی، پرونده در دستور کار ماموران کلانتری قلعه نو قرار گرفت.

سرهنگ جلیلیان افزود: ماموران پس از تحقیقات جامع و جمع آوری دلایل و مدارک از صحنه های جرم، تعداد چهار سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: در بازرسی از محل اختفا متهمان تعداد زیادی از اموال مسروقه لوازم و قطعات خودرویی و محصولات کشاورزی از قبیل یک قبضه سلاح سرد(قمه)، ۲۰ هزار کیلوگرم گندم، ۲ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم بلال، ۳۱ عدد پنل ضبط،  سه عد ضبط خودرو، یک عدد جک خودرو ویک عدد تلفن همراه مسروقه از متهمان کشف شد.

وی اضافه کرد: متهمان در تحقیقات به ۳۵ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف و کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را هفت میلیارد ریال اعلام کردند.

این مسئول یادآور شد: پس از شناسایی مال باختگان کلیه اموال کشف شده در اختیار مالکان اصلی این اموال قرار گرفت.

دستگیری سارق کابل های برق فشار قوی محدوده حسن آباد

جلیلیان در خبری دیگر هم عنوان کرد: عوامل گشت کلانتری حسن آباد در حال گشت زنی شخصی را در حال قیچی کردن کابل یک تیر برق مشاهده و متهم را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بررسی اولیه در محل مشخص شد کابل های فشار قوی ۳۰ تیر برق به سرقت رفته که متهم جهت بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: در بررسی های بیشتر در کلانتری متهم به سرقت کابل های فشار قوی ۳۰ تیر برق اعتراف کرد که پس از هماهنگی های قضایی در این خصوص و با انجام بازرسی از مخفیگاه متهم، تمامی کابل های به سرقت رفته کشف شد.

جلیلیان خاطرنشان کرد: پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضایی شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.