اخبار شهرستان قرچکاخبارخبر مهمدر استان

کشف پرونده کلاهبرداری ۳ هزارمیلیاردی در قرچک‌

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۵۰ فقره کلاه‌برداری به ارزش ۳ هزار میلیارد ریال و دستگیری متهم در قرچک خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از قرچک و به نقل از پایگاه پلیس سردار کیومرث عزیزی با اشاره به کلاهبرداری 3 هزار میلیاردی اظهار داشت: در پی اعلام شکایت افرادی به پلیس آگاهی شهرستان پیشوا و قرچک مبنی بر اینکه شخصی به هویت معلوم با تنظیم قولنامه‌های صوری چندین قطعه زمین و چندین باب منزل مسکونی در شهرستان‌های فوق فروخته است که رسیدگی به پرونده در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: طی تحقیقات به عمل آمده توسط مأموران اداره عملیات پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان قرچک صحت اظهارات شکات مشخص شد که پس از شناسایی متهم با هماهنگی قضائی با انجام عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه گفت: متهم به هویت معلوم در تحقیقات صورت گرفته به بزه ارتکابی خود به مبلغ 3 هزار میلیارد ریال اعتراف کرده که تاکنون توسط 50 نفر از شکات نیز شناسایی شده است لذا در این راستا پرونده تکمیلی به همراه وی تحویل مراجع قضائی و با قرار 45 میلیارد ریالی روانه زندان شد.

سردار عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی از اعتماد بی‌مورد به افراد غریبه و نا آشنا در معاملات اقتصادی، خودداری کرده و در صورت مشاهده این گونه افراد کلاه‌بردار و مشکوک مراتب را به پلیس 110 و یا ارسال پیامک به سامانه 110211 مراتب اطلاع‌رسانی کنند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.