اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

کشف ۱۱ دستگاه ماینر در اسلامشهر

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: ۱۱ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال با ارزش تقریبی ۹ میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

کشف ۱۱ دستگاه ماینر در اسلامشهر

به گزارش شجرنیوز، سرهنگ علی آقا کارخانه فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، اظهار کرد: تعداد ۱۱دستگاه ماینر استخراج رمز ارز دیجیتال که در یک کارگاه غیرمجاز فعال بوده کشف و ضبط شد.

کارخانه افزود: درپی تماس شهروندان و رصد اطاعاتی مبنی بر فعالیت غیرقانونی و استفاده غیرمجاز از شبکه برق منطقه توسط دستگاههای ماینر استخراج ارز دیجیتال در اسلامشهر، بررسی و رسیدگی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی اداره آگاهی شهرستان اسلاشهر با رصد اطلاعاتی و هماهنگی بعمل آمده با مقام قضایی موفق شدند محل فعالیت این کارگاه غیرمجاز را شناسایی و در بازرسی بعمل آمده، تعداد ۱۱ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال را با ارزش بالغ بر ۹ میلیارد ریال کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، با تاکید بر ضرورت و اهمیت برخورد با این کارگاههای غیرمجاز، گفت: با توجه به خسارتهایی که به شبکه برق رسانی منطقه وارد و موجب افزایش بار مصرفی شبکه و نیزافزایش قطعی برق در شهرستان می شود، با عوامل این فعالیت غیرقانونی در دستورکار مامورین پلیس قرار گرفت و در کمترین زمان ممکن،  ضمن شناسایی و کشف محل، در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ کارخانه، خاطرنشان کرد: مراقبت از شبکه های انتقال و توزیع برق بر عهده اداره برق است، اما توجه به اینکه استفاده از این نعمت بصورت همگانی انجام می شود، بنابراین اقشار مختلف مردم در حفظات از این شبکه ها سهیم بوده و باید مشارکت کنند، حفظ بیت المال  وظیفه ملی و همگانی است، در این راستا از شهروندان درخواست داریم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ با فوریت های پلیسی درمیان بگذارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.