اخبار شهرستان ملارداخبارخبر مهمدر استان

کشف ۱۲۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان ملارد/ ۳ نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از کشف ۱۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی با استان کردستان خبرداد و گفت: این عملیات در قالب ۴ تیم انجام شد و ۳ متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف ۱۲۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان ملارد/ ۳ نفر دستگیر شدند

به گزارش شجرنیوز از ملارد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ منصور خدایی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد اظهار کرد: در پی اخبار رسیده از منابع خبری و اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کردستان مبنی بر فروش عمده موادمخدر در روستای لم آباد شهرستان ملارد بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پس از حصول اطمینان و با هماهنگی قضائی در قالب ۴ تیم عملیاتی متشکل از پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران و پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کردستان به مخفیگاه قاچاقچیان موادمخدر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد، بیان کرد: ماموران در بازرسی از منزل متهمان موفق شدند ۱۲۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات پلیس دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد، خاطرنشان کرد: ۳ متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ خدایی با تاکید بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر از عموم شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هر گونه فعالیتی در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.