اخبار کهریزکاخباراخبار شهرستان ریدر استان

کشف ۱۵۰ میلیارد بلوریجات و لوازم آشپزخانه قاچاق در شورآباد

ری- رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۵۶ هزار قلم بلوریجات و لوازم آشپزخانه قاچاق در جنوب پایتخت خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالای کشف شده را بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گزارش شجرنیوز از ری، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روز چهارشنبه اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده شورآباد در جنوب تهران شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی قاچاق در انباری در آدرس شورآباد خیابان البرز، نبش خیابان فتح تخلیه و دپو شده که به وسیله خودروهای شوتی این کالاهای خارجی به این مکان منتقل و سپس به وسیله وانت به بازار ارسال می‌شود.

سرهنگ افشاری گفت: ماموران انتظامی محل موصوف را بازرسی که مشخص شد محل یک باب انبار کالای عمومی بوده که در سامانه انبارها نیز ثبت نگردیده و مشاهده می‌شود مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع بلوریجات و لوازم آشپزخانه ایرانی و خارجی در محل دپو شده که فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

وی ادامه داد: کالاها شامل یک هزار و ۶۶۸ عدد زودپز، ۴۶ هزار و ۱۷۶ عدد رنده، ۹ هزار و ۴۰ قلم انواع بلوریجات شامل میوه خوری، شیرینی خوری، آجیل خوری و پیش دستی ساخت کشورهای چین و فرانسه بود که پس از کشق، پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضابی ارجاع شد.

سرهنگ افشاری تاکید کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می‌شود لذا از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا مراتب را از طریق شماره تلفن ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

خمنبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.