اخبار شهرستان ورامیناخبارخبر مهمدر استان

کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در خودروی حامل بار هندوانه در ورامین

ورامین- جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در خودروی حامل بار هندوانه در ورامین خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از ورامین، سرهنگ شهرام امیریان صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از کشف بیش از ۶۶ کیلوگرم تریاک در خودروی حامل بار هندوانه خبر داد و اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از خبری مبنی بر انتقال مقادیری مواد مخدر از سوی قاچاقچیان که قصد جا به جایی از شهرستان زاهدان به سمت شهرستان ورامین را دارند مطلع و برنامه‌ریزی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.

وی بیان کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی و هماهنگی با مقام قضائی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب ۳ تیم عملیاتی به صورت نامحسوس در سطح حوزه برای شناسایی خودروی قاچاقچی که در پوشش بار هندوانه از سمت شهرستان زاهدان به مقصد شهرستان ورامین رسیده بود فعال شدند و آن را شناسایی و در یکی از روستاهای شهرستان ورامین دستور ایست را صادر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به اینکه مأموران موفق شدند پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو را در یکی از روستاهای شهرستان توقیف و راننده را دستگیر کنند و در بازرسی از کامیون FH مقدار ۶۶ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

امیریان در پایان خاطر نشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.