اخبار شهرستان ریاخبارخبر مهمدر استان

کشف ۶ هزار قطعه کارت حافظه تلفن همراه در فرودگاه امام خمینی (ره)

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از کشف ۶ هزار قطعه کارت حافظه تلفن همراه از مسافر ورودی فرودگاه امام خمینی (ره) و محکومیت قاچاقچی به پرداخت بیش از ۲ میلیارد ریال جریمه خبر داد.

کشف ۶ هزار قطعه کارت حافظه تلفن همراه در فرودگاه امام خمینی (ره)

به گزارش شجرنیوز از ری، با اشاره به شناسایی محموله قاچاق اظهار داشت: با دریافت گزارش پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) در مورد کشف 6 هزار قطعه کارت حافظه تلفن همراه از یکی از مسافرین ورودی پرونده این تخلف برای رسیدگی به شعبه چهارم ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی افزود: پس از بررسی مدارک و مستندات موجود در پرونده تخلف انتسابی محرز و متهم علاوه بر ضبط کالا به پرداخت 2 میلیارد و 702 میلیون ریال جریمه محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران واقع در کشور در شهرستان ری قرار دارد تصریح کرد:  کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت های مشترک اداره تعزیرات حکومتی و نهادهای ناظر انجام می‌شود.

جعفری نسب در پایان خاطرنشان کرد: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه چند نوبت بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.