اخبار شهرستان قرچکاخبارخبر مهمدر استان

کلاهبرداران ۳۰۰۰ میلیاردی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری زن و شوهری که از طریق فروش حواله خودرو از ۲۵۸ نفر ۳۰۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از قرچک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کیومرث عزیزی با اشاره به دستگیری کلاهبرداری در این شهرستان اظهار داشت: در پی شکایت تعداد زیادی از شهروندان شهرستان قرچک مبنی بر کلاهبرداری زن و شوهری جوان از طریق فروش حواله‌ای خودرو رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی و بررسی سرنخ‌های موجود با شیوه‌های کشف نوین جرم مخفیگاه متهمان را در شهرستان قرچک شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آنان را طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه گفت: شیوه و شگرد کلاهبرداری این زوج جوان به این صورت بود که خودروهای حواله‌ای صفر کیلومتر را به شهروندان می فروختند و پس از تحویل خودرو به مشتریان و گذشت چند روز به بهانه سرویس‌های اولیه و استفاده از خدمات پس از فروش خودروهای تحویلی را پس گرفته و دیگر به مشتریان تحویل نمی‌دادند.

وی با اشاره به کشف 5 عدد مهر جعلی ادارات دولتی از مخفیگاه متهمان تصریح کرد: تاکنون 108 نفر از شهروندان شهرستان قرچک و 150 نفر از شهروندان شهرستان اسلامشهر شکایت خود را نسبت به این کلاهبرداران ثبت کرده‌اند.

سردار عزیزی در پایان با اشاره به اینکه مبلغ کلاهبرداری 3000 میلیارد ریال برآورد شده است خاطرنشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.