شهر باغستاناخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

یک کمپ ترک اعتیاد بدون مجوز در منطقه باغستان شهریار تعطیل شد

شهریار- رئیس بهزیستی شهرستان شهریار اعلام کرد: یک کمپ ترک اعتیاد بدون مجوز در منطقه باغستان این شهرستان توسط نمایندگان بهزیستی، فرمانداری، شبکه بهداشت، شورای مبارزه با مواد مخدر و پلیس نیروی انتظامی غرب استان تهران تعطیل شد.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، ناصر نیک افشار رئیس بهزیستی این شهرستان روز سه شنبه در این باره گفت: طی گزارش واصله از همشهریان، تیم تخصصی شامل کارشناسان اداره اجتماعی فرمانداری، دفتر اعتیاد بهزیستی، اداره بهداشت و درمان، شورای مبارزه بامواد مخدر و پلیس مبارزه بامواد مخدر غرب استان تهران با دستور دادستان شهرستان و با حضور میدانی و سرزده به این کمپ نسبت به ترخیص و گرفتن اثر انگشت از حدود ۳۵ نفر از بیماربستری و تحویل یک نفر بیمار فیزیکی به کمپ دارای مجوز در شهرستان اقدام کردند.

وی افزود: این کمپ غیرمجاز بدون تابلو، پزشک، مددیار و امکانات طبق دستورالعمل سازمان بهزیستی بوده است که توسط تیم تخصصی تعطیل و جمع آوری شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: طی تحقیقات و گزارشهای اداره بهزیستی شهرستان شهریار، تعداد هشت کمپ غیرمجاز شناسایی و جهت رسیدگی و دستور قضایی دادستان نسبت به تعطیلی این مراکز اقدامات لازم صورت گرفته که با حمایت دادستان به شدت با کمپ های غیرمجاز برخورد خواهد شد.

شهرستان شهریار با ۸۰۰ هزار نفر جمعیت از توابع استان تهران در غرب پایتخت و همجواری کرج قرار گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.