اخبار شهرستان پیشوااخبارخبر مهمدر استان

۱۰۰ برنامه متنوع به مناسبت هفته بسیج در پیشوا برگزار می شود

فرمانده سپاه پیشوا از برگزاری ۱۰۰ برنامه متنوع به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

۱۰۰ برنامه متنوع به مناسبت هفته بسیج در پیشوا برگزار می شود

به گزارش شجرنیوز از پیشوا، سرهنگ غلامعلی درویش متولی ظهر پنجشنبه در نشست خبری هفته بسیج در پیشوا که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج بیش از ۱۰۰ برنامه مختلف در پیشوا برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه پیشوا گفت: هدف دشمنان از بین بردن ایران قوی است و ایران قوی را نشانه گرفته اند.

درویش متولی افزود: جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب، به افتخارات متعددی در عرصه‌های مختلف از جمله نظامی دست یافته است که باعث ساخت ایرانی قوی شده است.

وی ادامه داد: دشمنان اتاق فکرهای متعددی تشکیل داده و با برنامه‌های متعددی در جهت ضربه به کشور و مردم ما هستند اما نخواهند توانست و نمی‌گذاریم.

فرمانده سپاه شهرستان پیشوا افزود: دشمنان ما نقشه‌های شومی برای کشورمان کشیده اند و سعی دارند با ایجاد اغتشاش و آشوب، امنیت کشور را از بین برده و کشور را به سمت بی ثباتی و تجزیه هدایت کنند اما ما تمام قد و جان نثارانه ایستاده ایم و با هوشیاری مردم تمام نقشه‌های دشمن نقش بر آب و با شکست مواجه خواهد شد.

درویش متولی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج گفت: دیدار با خانواده شهدا، گلباران مزار شهدا، نشست‌های روشنگری، مسابقات متعدد ورزشی، یادواره‌های شهدا، اجرای گروه‌های سرود در سطح شهر و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌های مدنظر می‌باشد.

وی به دیگر برنامه‌های هفته بسیج نیز اشاره کرد و ادامه داد: اعزام گروه‌های جهادی به نقاط محروم، توزیع بسته‌های معیشتی، گشت‌های رضویون و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های دیگر هفته بسیج است که در مجموع بیش از ۱۰۰ برنامه را تدارک دیده ایم.

فرمانده سپاه شهرستان پیشوا در پایان بیان کرد: دشمن، ایران قوی را هدف قرار داده و هدفش از بین بردن ایرانی است که با اقتدار و قدرت ایستاده و توان دفاعی پرقدرت موشکی، پهپادی و غیره را در خود جای داده و تبدیل به درختی تنومند شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.