اخبار شهرستان بهارستاناخباردر استان

۱۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های نیمه‌ تمام ورزشی شهرستان بهارستان تخصیص یافت

فرماندار شهرستان بهارستان گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی تخصیص یافت.

به گزارش شجرنیوز، عبدالله نوحی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم ، با اشاره به نقش قابل توجه پیگیری رسانه‌ها در تکمیل پروژه‌های ورزشی اظهار داشت: بهارستان به دلیل جمعیت 700 هزار نفری از زیرساخت‌های مناسب برخوردار نیست و باید از ظرفیت استانی و شهرستانی برای ایجاد زیرساخت‌ها استفاده شود.

وی در ادامه بیان کرد: با مطالبه‌گری مسئولان شهرستان بهارستان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در بهارستان و بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی، 10 میلیارد تومان برای تکمیل آن‌ها اختصاص یافت.

فرماندار بهارستان با بیان اینکه برخی از این پروژه‌ها پیشرفت بیش از 80 درصدی دارد گفت: استخر خلیج فارس، دو سالن ورزش‌های توپی و زمین دوم چمن نسیم‌شهر دارای اعتبارات لازم هستند که روند ادامه عملیات عمرانی آن به‌زودی آغاز می‌شود.

نوحی تصریح کرد: در رشته‌های مختلف ورزشی ورزشکاران‌ با استعداد و مستعد در بهارستان وجود دارد که نباید نبود امکانات ورزشی، جوانان را از ادامه فعالیت ورزش‌های قهرمانی و همگانی باز دارد و ورزشکاران این شهرستان در شهرهای دیگر فعالیت کنند.

فرماندار بهارستان در پایان به حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در حوزه ورزش تأکید و خاطرنشان کرد: افزایش سرانه‌های ورزشی منجر به فراهم شدن امکانات برای بهره‌مندی مردم از اوقات فراغت، سطح سلامتی و تندرستی و شادابی در جامعه ارتقا می‌بخشد که مسئولین نباید از هیچ کوششی دریغ کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.