اخبار شهر تهراناخباردر استان

۱۲۰۰ فضای آموزشی در استان تهران سند مالکیت ندارند

تهران- معاون ثبت اسناد و املاک استان تهران گفت: ۱۲۰۰ ملک از فضاهای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران سند مالکیت تک برگ ندارند.

به گزارش شجرنیوز از تهران، مهران موسوی زاده معاون ثبت اسناد و املاک استان تهران عصر امروز در نخستین گردهمایی مدیران و روسای آموزش‌وپرورش و ثبت‌اسناد و املاک شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: 1200 ملک از فضاهای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران سند مالکیت تک برگ ندارد.

وی افزود: همانطور که سیاست سازمان ثبت اسناد، صدور اسناد مالکیت دولتی است، یکی از وظایف مهم  پیگیری اسناد مالکیت دولتی برای ثبت سند است.

معاون ثبت اسناد و املاک استان تهران با اشاره به اینکه عدم پیگیری برخی ادارات موجب تاخیر در صدور اسناد مالکیت بوده گفت: خوشبختانه چند وقتی است که دستگاه‌ها نسبت به صدور اسناد مالکیت پیگیر بوده‌اند که نتایج خوبی داشته و جا دارد از آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تشکر کنم که جلسات خوبی داشته و تا پایان سال برای 50 درصد املاک آموزش و پرورش سند مالکیت اخذ می‌شود.

موسوی زاده در پایان خاطرنشان کرد: 28 دستگاه در این کارگروه حضور دارند که باید فعالیتشان بیشتر شود، برای پیشگیری از سوء استفاده افراد سودجو از کلیه دستگاه‌های دولتی تقاضا داریم برای صدور اسناد مالکیت دستگاهشان سریعتر اقدام کنند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.