اخبار شهرستان پاکدشتاخبارخبر مهمدر استان

۱۵ واحد مشاور املاک متخلف در پاکدشت پلمب شد

رئیس اتحادیه مشاوران املاک شهرستان پاکدشت گفت: با اجرای طرح تشدید نظارت بر فعالیت واحدهای مشاوران املاک، ۱۵ واحد املاک متخلف در این شهرستان پلمب شد.

به گزارش شجرنیوز از پاکدشت، جواد سیری  رئیس اتحادیه مشاوران املاک شهرستان پاکدشت اظهار داشت: رعایت نشدن قوانین و مقررات توسط برخی از مشاوران املاک و وقوع تخلفات مرتبط با حوزه املاک، ساماندهی و برخورد با بنگاه های بدون مجوز و متخلف با جدیت در دستور کار این اتحادیه قرار گرفت.

وی افزود: در یک ماه گذشته بیش از ۳۰۰ واحد مشاور املاک مورد بازرسی قرار گرفتند که برای ۴۵ واحد اخطار پلمب صادر و ۱۵ واحد دیگر پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

این مسئول با اشاره به رعایت نکردن قوانین و مقررات توسط برخی مشاورین املاک، خاطرنشان کرد: بر این اساس کار نظارت، ساماندهی و برخورد با بنگاه های بدون مجوز و متخلف در دستور کار قرار گرفته و با مشاوران املاکی که پروانه کسب ندارند با جدیت برخورد می‌شود.

وی در ادامه از مردم و خریداران در خواست کرد که خرید و فروش خود را فقط از طریق مشاورین املاک دارای پروانه و کد رهگیری، انجام دهند.

سیری با بیان اینکه یکهزار و ۲۸۲ واحد مشاور املاک در شهرستان پاکدشت فعالیت دارند، اعلام کرد: در حال حاضر صدور حدود ۲۰۰ فقره پروانه کسب مشاور املاک نیز در دست اقدام است.

وی یادآور شد: با توجه به اهمیت موضوع نظارت بر بنگاه های املاک شهرستان، این بازرسی ها با همراهی دادستانی و دستگاه های متولی به صورت‌ مستمر ادامه خواهد داشت و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با شماره ۰۲۱۳۶۰۳۷۰۰۸ تماس بگیرند.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک پاکدشت از واحدهای معاملاتی فاقد پروانه کسب خواست تا هر چه زودتر برای گرفتن مجوز اقدام کنند که در غیر این صورت طبق قانون این واحدها پلمب می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.