اخبار شهرستان ریاخبارخبر مهمدر استان

۲ عضو هیئت‌مدیره شرکت تعاونی مسکن شهرداری باقرشهر دستگیر شدند

رئیس حوزه قضایی کهریزک از دستگیری ۲ عضو هیئت‌مدیره تعاونی مسکن شهرداری باقرشهر در راستای حفظ حقوق اعضا و برخورد با عملکرد نامتعارف در این تعاونی خبر داد.

۲ عضو هیئت‌مدیره شرکت تعاونی مسکن شهرداری باقرشهر دستگیر شدند

به گزارش شجرنیوز از ری، آرش ناصر پیرسرایی رئیس حوزه قضایی کهریزک، از بازداشت 2 نفر از متهمان در زمینه پرونده تعاونی مسکن شهرداری باقرشهر خبر داد و اظهار داشت: 2 نفر از اعضای اصلی شرکت تعاونی مسکن شهرداری باقرشهر به دلیل اقدامات صورت گرفته در این تعاونی بر اساس گزارش مراجع نظارتی بازداشت شدند.

وی افزود: بازداشت شدگان از اعضای اصلی و در سمت مدیریت و هیئت‌مدیره این تعاونی فعالیت داشتند و با توجه به گستردگی موضوع تحقیقات در خصوص پرونده شرکت تعاونی مسکن شهرداری باقرشهر ادامه دارد.

رئیس حوزه قضایی کهریزک در ادامه گفت: یکی از بازداشت شدگان عضو سابق شورای اسلامی شهر باقرشهر نیز بوده که البته دستگیری فعلی در راستای فعالیت شرکت تعاونی مسکن صورت گرفته است.

پیرسرایی تصریح کرد: در حدود 1 هزار نفر از شهروندان باقرشهر و کارکنان شهرداری در این تعاونی عضو هستند لذا این اقدامات و دستگیری‌ها در راستای حفظ حقوق اعضای این تعاونی و عملکرد نامتعارف انجام شده است.

رئیس حوزه قضایی کهریزک در پایان خاطرنشان کرد: پرونده در حال بررسی است و اگر بر اساس مستندات اشخاص دخیل دیگری نیز شناسایی شوند حتماً دستگیری‌ها نیز ادامه خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.