شهر باغستاناخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

۳۰۰ ویلا و دیوارکشی غیرمجاز در باغات شهریار آزادسازی شد

شهریار- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از تخریب ۳۰۰ ویلا و دیوارکشی غیرمجاز در راستای مبارزه گسترده با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در زمین های کشاورزی شهریار خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، جبرئیل برادری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، در جریان تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز اظهار داشت: با هدف مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان تهران و باغ های باغستان شهریار که به 300 قطعه تفکیک شده و با ویلاسازی، دیوارکشی و استخرسازی تغییر کاربری یافته بودند، 300 ویلا و دیوارکشی تخریب شد.

وی افزود: اجرای این عملیات با همراهی علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، افشین سهراب خان رئیس منطقه یک کشور و بازرس کل استان تهران، محسن آشتیانی مدیرکل دفتر حفظ کاربری اراضی سازمان امور اراضی کشور، فرماندار شهریار، مدیران امور اراضی استان و جهاد کشاورزی شهرستان شهریار انجام شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در ادامه گفت: این عملیات براساس تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و در 2 بخش با استفاده از پنج دستگاه لودر و حضور عوامل جهاد کشاورزی اجرا شد.

برادری در پایان خاطرنشان کرد: درپی اجرای این عملیات قلع و قمع، 9 و نیم هکتار از باغ های مرغوب شهرستان شهریار از ساخت وسازهای غیرمجاز و تغییر کاربری آزادسازی شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.