شهر چهاردانگهاخباراخبار شهرستان اسلامشهرخبر مهمدر استان

۳۵۰۰ لیتر روغن موتور تقلبی در چهاردانگه کشف شد

اسلامشهر- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: یک کارگاه تولید روغن موتور تقلبی در چهاردانگه شهرستان اسلامشهر شناسایی و ۳ هزار و ۵۰۰ لیتر روغن موتور تقلبی کشف شد.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، سرهنگ فضل الله سواری پور با اشاره به کشف مقادیری روغن تقلبی اظهار داشت: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی در خصوص فعالیت یک کارگاه تولید روغن موتور تقلبی در چهاردانگه شهرستان اسلامشهر، بررسی موضوع در دستور مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی موضوع و تأیید خبر و شناسایی محل فعالیت این افراد سودجو، مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی وارد محل کارگاه در چهاردانگه شده و موفق به کشف 495 گالن 20 لیتری روغن به‌صورت خالی، 16 بشکه 220 لیتری با 3 هزار و 520 لیتر روغن موتور تقلبی، ادوات مربوط به دستگاه پلمب و برچسب روغن‌های موتورهای معروف شدند.

 رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش روغن‌موتورهای تقلبی کشف شده را 5 میلیارد ریال برآورد کردند و برابر ماده 53 قانون مبارزه با کالا و قاچاق، روغن‌موتورهای تقلبی کشف شده به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.