اخبار شهرستان پاکدشتاخبارخبر مهمدر استان

۴۰۰ زندانی پاکدشت با عفو رهبری آزاد شدند

رئیس دادگستری شهرستان پاکدشت از آزادی ۴۰۰ نفر زندانی در پاکدشت با اعلام عفو عمومی رهبر معظم انقلاب خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از پاکدشت، صیاد عبدی رئیس دادگستری این شهرستان، با تأکید بر اهمیت درک اعلام عفو عمومی رهبر انقلاب در آستانه جشن پیروزی انقلاب اسلامی، آن را شکست فتنه‌های دشمنان دانست و اظهار داشت: با اعلام موافقت عفو عمومی زندانیان از سوی رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای در آستانه جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پرونده‌ها به دقت بررسی شد که در این بررسی‌ها 400 زندانی شرایط لازم را دارا بودند.

وی افزود: از این 400 زندانی که روند قانونی‌ پرونده آن‌ها به دقت انجام شد، تاکنون 170 زندانی به جمع خانواده خود بازگشته و باقی افراد در هفته جاری از زندان آزاد می‌شوند.

رئیس دادگستری شهرستان پاکدشت در ادامه ابراز کرد: بیشتر زندانیان مرد بودند که از این تعداد 20 نفر زندانی اغتشاشات اخیر بوده که مورد عفو عمومی قرار گرفتند.

عبدی در پایان با اشاره به اعلام عفو عمومی رهبری در آستانه جشن پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: عفو عمومی از سوی مقام معظم رهبری، پاک کننده ذهن‌های فریب خورده و شکست فتنه دشمنان در ذهن‌های تسخیر شده بود و دشمنان همیشه از رهبری امام خامنه‌ای در هراس بودند و اکنون دشمن با اجرای این عفو مرگ سیاسی خود را در صحنه بین‌الملل تجربه کرد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.