اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

۴ پروژه در مسکن مهر پرند کلنگ‌زنی شد

مدیرعامل شرکت عمران پرند گفت: ۴ پروژه درمانی، فرهنگی، فضای سبز و تفریحی در فازهای مسکن مهر پرند کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش شجرنیوز از پرند، صبح امروز همزمان با اعیاد شعبانیه، طی مراسمی 4 پروژه درمانی، فرهنگی، فضای سبز و تفریحی در فازهای 4 تا 6 مسکن مهرشهر پرند با حضور مسئولان شهرستان رباط کریم و پرند کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

آرش صیادی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: در راستای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و توسعه فضای سبز شهری، بوستان گذر سیمرغ در زمینی به مساحت 12550 مترمربع در شمال فاز 5 و بوستان مینو به مساحت 13500 مترمربع در شمال فاز 6 کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: در راستای تسهیل در تردد شهروندان فاز 5 و 6 بهسازی بلوار شهید باهنر به طول 7.5 کیلومتر با هدف کاهش ترافیک در محور میانی شهر پرند اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در خصوص میزان اعتبار این پروژه‌ها گفت: در اعیاد شعبانیه عملیات اجرایی 4 پروژه درمانی، فرهنگی، فضای سبز و تفریحی با اعتبار 556 میلیارد ریال در شهر پرند آغاز شد.

وی در ادامه بیان کرد: شرکت عمران شهر پرند با هدف تسریع در گسترش مراکز درمانی همچنین کمبود مراکز درمانی و اورژانس که از مطالبات دیرینه شهروندان ساکن در شهر پرند است، امروز با حضور مسئولان چهارمین مرکز اورژانس 115 با زیربنای 837 متر مربع در شمال فاز 4 را جهت ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به شهروندان کلنگ زنی کرد که امیدوارم به زودی این مرکز به دیگر مراکز درمانی شهر پرند اضافه شود.

صیادی در پایان خاطرنشان کرد: کلنگ‌زنی مرکز درمانی و اورژانس 115 یکی از 4 پروژه‌ای است که امروز عملیات اجرایی آن آغاز شد و با احداث آن، چهارمین مرکز درمانی و اورژانس در شهر پرند برای رفاه حال شهروندان احداث می‌شود و نکته قابل توجه این است که قراردادهای این پروژه 10 ماهه است و ما در شرکت عمران پرند تلاش خواهیم کرد تا با تأمین منابع و همتی که همکاران ما در حوزه‌های فنی و اجرایی و شهرسازی خواهند داشت این پروژه‌ها به‌موقع به بهره‌برداری برسد و قابل استفاده برای مردم فهیم و صبور شهر پرند باشد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.