اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

۴ پروژه شاخص شهرداری پرند افتتاح و کلنگ‌زنی شد

رباط کریم- شهردار پرند گفت: ۴ پروژه شاخص شهرداری در فازهای ۳ و ۴ شهر پرند با اعتباری بالغ بر ۱۳۳۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش شجرنیوز از پرند، حمیدرضا اله یاری صبح امروز در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی 4 پروژه شاخص شهرداری در فازهای 3 و 4 شهر پرند که با حضور مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: 2 پروژه در فاز 3 افتتاح  و همچنین کلنگ 2 پروژه مهم دیگر در فازهای 3 و 4 بر زمین زده شد.

وی افزود: از زمان واگذاری مدیریت فاز 3 به شهرداری، چندین پروژه زیرساختی و کاربردی را در این فاز آغاز کردیم که پارک یک هکتاری سعدی و اولین میدان میوه و تره بار شهرداری در فاز 3 از جمله پروژه‌های شاخصی است که امروز افتتاح شد.

شهردار پرند با اشاره به افتتاح پارک سعدی و میدان میوه و تره بار شهرداری در فاز 3 تصریح کرد: توسعه زیر ساخت‌ها و ارتقای سرانه‌های خدماتی، رفاهی، تفریحی، ورزشی، فضای سبز و … در مناطق کم برخوردار از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری پرند است و با افتتاح این دو پروژه که در مرکز پرند و در فازهای تحت مدیریت شهرداری قرار دارند، سعی کردیم بخشی از نیازهای مهم شهروندان را مرتفع کنیم.

وی افزود: افتتاح اولین میدان میوه و تره بار شهرداری در فاز 3 با هدف سهولت دسترسی به مراکز خرید معتبر، توزیع مناسب اقلام مورد نیاز شهروندان و رفع کمبودها در این حوزه و توسعه متوازن و عادلانه امکانات در سطح شهر، که از مهمترین اهداف شهرداری و شورای اسلامی پرند برای احداث این پروژه همچنین مطالبه‌ی ساکنین فاز 3 و سایر فازهای پرند از مدت‌ها پیش بوده است.

اله‌یاری بیان کرد: میدان میوه و تره بار فاز 3 در زمینی به مساحت 3100 متر مربع و با بیش از 35 غرفه احداث شده و اولین میدان میوه و تره بار در این فاز به حساب می‌آید که با توجه به وسعت آن، امکان خدمات رسانی به سایر فازها و شهروندان محترم پرند را دارد.

شهردار پرند عنوان کرد: ساخت مجموعه ورزشی چند منظوره فاز 3 در زمینی به مساحت 9000 متر مربع و احداث ایستگاه جدید آتش‌نشانی به مساحت 4000 متر مربع در فاز 4 از دیگر پروژه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند بود که با حضور مسئولان امروز کلنگ آن بر زمین زده شد.

وی گفت: پارک 2 هکتاری فاز 3 با طراحی زیبا و جذاب، امکانات متعددی همچون چمن مصنوعی، میزهای پینگ پنگ، زمین بدمینتون، کافی شاپ، آب‌نما، وسایل ورزشی، ست‌های بازی کودکان و …را در خود جای داده و محیطی دلپذیر و مطلوب برای تفریح و فعالیت‌های ورزشی شهروندان فراهم کرده است.

اله‌یاری تصریح کرد: کاشت و طراحی زیبای فضای سبز با گونه‌های گیاهی مقاوم و متنوع و آبیاری قطره‌ای از دیگر ویژگی‌های این پارک به شمار می‌آید که امروز به طور رسمی با حضور مسئولان افتتاح شد.

شهردار پرند در پایان خاطرنشان کرد: توسعه متوازن و توزیع عادلانه امکانات همواره به عنوان دغدغه جدی شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر پرند به شمار می‌رود و امیدواریم بتوانیم با پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در سطح شهر، رضایت شهروندان را کسب کرده و در مسیر پیشرفت و آبادانی شهر گام برداریم.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.